Metodinis leidinys lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams „Iškalbos mokymas“

Lietuvių kalba ir literatūra, Lietuvių kalba pagal kalbos mokėjimo lygius (A1–B2)
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinis leidinys „Iškalbos mokymas“ lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams. Iškalbos ugdymo knygos tikslas — ne tik pateikti iškalbos mokymo metodiką, bet ir parengti būsimuosius iškalbos mokytojus. Taigi adresatas — tas, kuris mokosi, kad vėliau pats šio dalyko mokytų. Tai sąlygojo ir leidinio struktūrą: kiekvienas skyrius pradedamas nurodymais, ką reikia suprasti, išmanyti ir mokėti praktiškai paaiškinti išnagrinėjus atitinkamą skyrių, o pabaigoje pateikiama papildomos literatūros sąrašas bei užduotys, t. y.: 1) metodiniai nurodymai, kokius mokėjimus ir įgūdžius reikia iš(si)ugdyti ir 2) kaip tai daryti, — duodami konkrečių užduočių pavyzdžiai. Besimokantieji iškalbos tas užduotis patys turėtų atlikti ir pagal analogiją sukurti savo užduočių sistemą.

Leidinyje aprašomos temos:

  • Iškalbos tradicijos;
  • Viešojo kalbėjimo samprata;
  • Komunikacijos procesas;
  • Monologinio kalbėjimo mokymas: rengimasis kalbai, kalbos komponavimas, kalbos teksto kūrimas, kalbos repetavimas ir sakymas, kalbų rūšys. 

Zita Nauckūnaitė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, Nacionalinės švietimo agentūros ugdymo turinio skyriaus specialistė. 

Autorius
Zita Nauckūnaitė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa, Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Kalbinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Lietuvių kalba ir literatūra, Lietuvių kalba pagal kalbos mokėjimo lygius (A1–B2)
Klasė(-s)
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras, 7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras, III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija
Sukūrimo metai
1998

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.