„Go-Lab“ sistema ir mokymosi tyrinėjant aplinkos
Biologijos tiriamųjų darbų aprašai, tinkami atlikti su skaitmenine laboratorija „NOVA5000“
CERN dalelių greitintuvų kompleksas
Darbo su mikroskopavimo kameromis aprašas
Elementariųjų dalelių greitintuvų istorija
Fizikos tiriamųjų darbų aprašai, tinkami atlikti su skaitmenine laboratorija „Nova 5000“
Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti
Gamtos mokslų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos 5-8 klasėms
Gamtos mokslų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Informacinė medžiaga biologijos dalyko pamokai tema „Korida"
Informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Integruoto gamtos mokslų kurso 5–8 klasėms metodinės rekomendacijos
Istorijos ir geografijos 5–8 klasės mokinio darbų aplankas
Kaip pasigaminti dalelių detektorių
Komiksas „Dalelių pasaulis“ tinkamas fizikos pamokoms
Kompiuterinė laboratorija „NOVA LINK“ ir švietimui skirta programa „MULTI LAB“
Lietuvių kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Lietuvių kalbos ir literatūros vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Matematikos išplėstinio kurso moduliai. IKT panaudojimo matematikos uždaviniams spręsti metodikos pavyzdžiai
Matematikos modulių programos 11–12 klasėms. Išplėstinio kurso moduliai.
Medijų ir informacinio raštingumo integravimo matematikos pamokose pavyzdžiai
Medijų meno bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Menų pažinimas. Metodinės rekomendacijos
Metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“
Metodinė medžiaga integraliam gamtamoksliniam ugdymui 5–8 klasėse
Metodinė pagalba ekonomikos ir verslumo mokytojams kalbant apie socialinį verslą
Metodinė priemonė „Kodėl verta skaityti vaikams ankstyvajame amžiuje?“
Metodinė priemonė padėsianti gerinti skaitymo gebėjimus
Metodinės rekomendacijos dėl lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelių tautinių mažumų mokyklose
Metodinis darbas „Kūrinio idėja ir vizualinė raiška fotografijoje“
Metodinis leidinys gamtos mokslų ir fizinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys kalbų (gimtųjų ir užsienio) mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys meninio (dailė, muzika, šokis ir teatras) ir technologijų ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys pradinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys socialinių mokslų ir dorinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys tiksliųjų mokslų ir informacinių technologijų mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodų rinkinys „Pažink Europą“
Mokinių atliktų fizikos tiriamųjų darbų pavyzdžiai
Mokyklinių fizikos eksperimentų praktika. Mokinio knyga
Mokomoji medžiaga „Pamokos Valstybės pažinimo centre“
Mokomosios medžiagos paketas pilietinio pasipriešinimo ir visuomenės atsparumo informacinėms grėsmėms
Pagrindinio ugdymo informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo muzikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo teatro bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Patarimai gamtos mokslų mokytojams (JAV patirtis)
Patarimai mokytojui kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį
Patarimai mokytojui, skirti mokant lietuvių kalbos 1–2 klasėse
Patarimai mokytojui. Antroji kalba ankstyvajame amžiuje
Patarimai priešmokyklinio ugdymo pedagogams „Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis“
Personalizavimo, diferencijavimo ir individualizavimo lyginamoji lentelė (2018)
Pradinio ir pagrindinio ugdymo etikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijų projektas
Pradinio ir pagrindinio ugdymo lietuvių gestų kalbos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijos
Rekomendacijos „Kaip naudotis atnaujinta skaitmenine mokymo priemone „Technologijos 5–10 klasėms“
Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme
Skaidrės apie antimateriją, antidaleles
Skaidrės apie atomo sandarą ir elementariųjų dalelių tyrimą
Skaidrės apie dalelių fizikos praktinį taikymą
Skaidrės apie LHC detektorius
Skaitmeninės laboratorijos „NOVA5000“ naudojimo metodika
Sveikatos ugdymas mokantis fizikos
Tiriamasis darbo lapas „DNR išskyrimas iš vaisių“
Vidurinio ugdymo etikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijų projektas
Vidurinio ugdymo informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo muzikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo teatro bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Žinių apie pasaulio paveldo vietoves patikrinimo testas