Istorijos vidurinio ugdymo naujo turinio rekomendacijos

Istorija
III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinės rekomendacijos aiškina bendrąją vidurinio ugdymo istorijos programą ir siekia palengvinti mokytojų darbą. Metodinių rekomendacijų medžiagos skirstymas pagrįstas istorijos programoje pateiktomis teminėmis sritimis (blokais) (pvz. Žmogus ir aplinka, Kultūra ir mokslas). Teminės sritys susideda iš temų, o pastarąsias sudaro potemės. Teminės sritys, temos ir potemės siejasi su istorijos dalyko programa.

Metodinių rekomendacijų esmė ta, kad prie kiekvienos potemės pateikiami keturi pjūviai (grafos): Probleminiai klausimai; akcentai; esminės asmenybės ir sąvokos, įvykiai/tekstai; kontekstinės asmenybės ir sąvokos.

Autorius
Nacionalinė švietimo agentūra
Ugdymo programos pavadinimas
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Visuomeninis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Istorija
Klasė(-s)
III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija
Sukūrimo metai
2025

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.