Medijų ir informacinio raštingumo integravimo matematikos pamokose pavyzdžiai
Matematika
7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Metodinė medžiaga apie medijų ir informacinio raštingumo integravimo galimybes matematikos pamokose. Medžiagoje pateikti 3 integravimo pavyzdžiai, tinkami 7-10 klasėse.
Medžiagą parengė Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkė Albina Zdanevičienė, 2019 m.
Papildoma informacija
Autorius:
NŠA (Matematika)
Ugdymo programos pavadinimas:
Pagrindinio ugdymo programa
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Matematika
Klasė (klasės):
7 klasė
8 klasė
9 (I gimnazijos) klasė
10 (II gimnazijos) klasė
Klasių koncentrai:
7–8 klasių koncentras
9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Mokėjimo mokytis kompetencija
Pažinimo kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas:
Gilus supratimas ir argumentavimas (A)
Matematinis komunikavimas (B)
Problemų sprendimas (C)
Dalyko mokymosi turinio sritis:
Skaičiai, veiksmai, reiškiniai
Sukūrimo metai:
2019
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.