Atgal

Metodinės rekomendacijos dėl lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelių tautinių mažumų mokyklose

Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinėse rekomendacijose aprašomi du lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai, atitinkantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo didaktinius ypatumus ir psichologinę vystymosi raidą: socialinę emocinę ir kognityvinę (suvokimą, mąstymą, kalbos vystymąsi ir kitus gebėjimus).

Rekomenduojami lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai pateikiami aprašant esminius abiejų modelių organizavimo principus, prielaidas, pranašumus ir ypatumus. Abu lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelius galima vykdyti tiek ikimokyklinio ugdymo grupėse, tiek priešmokyklinėse grupėse. Svarbu atsižvelgti į konkretų vaikų poreikį, mokytojo pasirengimą ir galimybes organizuoti ugdymą lietuvių kalba.

Nuotrauka
Raktažodžiai
ikimokyklinis, priešmokyklinis, modeliai, lietuvių kalba, tautinės mažumos
Failai parsisiuntimui:
lietuviu-kalbos-mokymo-si-organizavimo-modeliai-int.pdf

Papildoma informacija

Autorius:
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas:
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Priešmokyklinis ugdymas
Ikimokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Priešmokyklinis ugdymas
Ikimokyklinis ugdymas
Klasė (klasės):
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai:
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Pažinimo kompetencija
Sukūrimo metai:
2020

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.