hero

„Komunikacijos svarba mokytojo darbe: verbalinės ir neverbalinės kalbos efektyvumas“

„Komunikacijos svarba mokytojo darbe: verbalinės ir neverbalinės kalbos efektyvumas“

Kauno švietimo inovacijų centras
2023-06-16
Vytauto pr. 44, Kaunas
Komunikacija yra labai svarbi mokytojo darbe, nes ji yra esminis įrankis, leidžiantis perduoti informaciją, skatinti supratimą, ugdant mokinių gebėjimus bei kurti veiksmingą mokymosi aplinką. Komunikacija gali vykti ne tik per žodžius, bet ir per neverbalinę kūno kalbą. Abiejų komunikacijos formų, t. y. verbalinės ir neverbalinės kalbos efektyvumas, yra labai svarbus mokytojo darbe. Verbalinė kalba yra pagrindinė komunikacijos forma mokytojo ir mokinių tarpusavio sąveikoje. Efektyvus verbalinis bendravimas reikalauja aiškumo, suprantamumo ir gebėjimo perteikti informaciją taip, kad mokinys suprastų ir suvoktų ką norima pasakyti. Efektyvi komunikacija mokytojo darbe apima derinį tarp verbalinės ir neverbalinės kalbos. Abi komunikacijos formos turi būti suderintos ir palaikyti viena kitą. Pavyzdžiui, aiškus ir suprantamas verbalinis pranešimas gali būti papildytas tinkamais neverbaliniais signalais, padedančiais perteikti svarbią informaciją arba sukurti tam tikrą nuotaiką. Taip pat, mokytojui svarbu stebėti mokinių neverbalinius signalus, kad suprastų jų supratimo lygį ir poreikius. Komunikacija mokytojo darbe yra svarbi dėl to, kad ji skatina aktyvų ir efektyvų mokymosi procesą. Efektyvus verbalinės ir neverbalinės kalbos panaudojimas leidžia mokytojui geriau perteikti informaciją, skatina supratimą, mokinių dalyvavimą pamokoje bei padeda sukurti palankią ir įdomią mokymosi aplinką. Šią 40 val. programą sudaro 4 moduliai: 1. „Efektyvus mokymas ir mokymasis“ I dalis (8 val. (6 val. teorijos ir 2 val. savarankiško darbo)). 2. „Efektyvus mokymas ir mokymasis“ II dalis (8 val. (6 val. teorijos ir 2 val. savarankiško darbo)). 3. „Kūno kalba mokytojo darbe“ (8 val. (6 val. teorijos ir 2 val. savarankiško darbo)). 4. „Viešasis kalbėjimas ir komunikacija mokytojo darbe“ (8 val. (6 val. teorijos ir 2 val. savarankiško darbo)). Programa siekia išryškinti, kaip šie komunikacijos aspektai gali paveikti mokytojo gebėjimus perteikti informaciją, bendrauti su mokiniais bei kurti palankią mokymosi aplinką.
Papildoma informacija
Savivaldybė Kauno m. sav.
Kitos sąlygos Mokamas
Nacionalinis Ne
Koordinatoriaus el. paštas projektai@kaunosic.lt
Renginio vieta