hero

Mokytojo, dirbančio ikimokyklinėje įstaigoje, bendrųjų kompetencijų tobulinimas

Mokytojo, dirbančio ikimokyklinėje įstaigoje, bendrųjų kompetencijų tobulinimas

Plungės paslaugų ir švietimo pagalbos centras
2023-06-09
V. Mačernio g. 29, Plungė
Šiandieninis kintantis žinių pasaulis kelia vis naujus reikalavimus pedagogui. Mokytojui šiandien nebeužtenka kartą įgytos kvalifikacijos, sykį prisiimto socialinio vaidmens. Jam reikalingi imlumo, atsinaujinimo įgūdžiai. Nuolatinis patirties įgijimas, savo gebėjimų tobulinimas, naujų kompetencijų įgijimas ir galimybė nuolat mokytis ir tobulintis yra svarbiausia vertybė ateičiai. Pokyčiai švietimo sistemoje, sparti informacinių ir komunikacinių technologijų kaita kelia iššūkius mokytojui mokytis visą gyvenimą. Mokytojo atvirumas naujovėms, kūrybiškumui, bendradarbiavimo įgūdžiams ir pasiryžimas nuolat atnaujinti savo žinias yra raktas į jo pedagoginės veiklos sėkmę. Pastaruoju metu daugėja vaikų, turinčių specialiųjų ugdymo (si) poreikių, ypač autizmo spektro sutrikimų, tad tiek pedagogams, tiek švietimo pagalbos specialistams, tiek ir tėvams (globėjams) tenka ieškoti tinkamų ir efektyvių ugdymo strategijų bei švietimo pagalbos būdų, metodų, priemonių. Aišku viena, kad kitokiems vaikams tradiciniai ugdymo metodai netinka – jų kitoks pasaulio suvokimas, emocijų raiška, sutrikę kognityviniai gebėjimai, socialinė komunikacija, sensorinės sistemos, nėra motyvacijos veiklai ir t.t. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus ugdymo įstaigos, o ypač mokytojai, susiduria su įvairiais sunkumais, ugdydami vaikus, turinčius specialiųjų ugdymo (si) poreikių. Pastebima, kad jau į lopšelio grupes atvyksta vaikai, turintys įvairių sunkumų ar net sutrikimų. Daug nerimo pedagogams kelia ir pasiruošimas įtraukiąjam ugdymui. Įtraukusis ugdymas – tai ne tik požiūris, mokymas, bet ir kitoks ugdymo organizavimas, kai būtina: sieti bendrojo ir specialiojo ugdymo sistemas, laikytis interakcinio požiūrio į negalią, ugdyti mokinį, orientuotą ne į akademinius pasiekimus, o bendrąsias kompetencijas. Labai svarbu mokytojams pritaikyti ir veiksmingai įgyvendinti ugdymo programas, realiai diferencijuoti ugdymą, vertinti ir fiksuoti vaikų individualią pažangą bei teikiamos pagalbos veiksmingumą. Programa skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams.
Papildoma informacija
Savivaldybė Plungės r. sav.
Kitos sąlygos Mokamas
Nacionalinis Ne
Koordinatoriaus el. paštas plungessuaug@gmail.com
Koordinatoriaus tel. nr. 844852038
Renginio vieta