Visos priemonės
Pilietis per 31 valandą
Skaitmeninis vadovėlis 9–12 klasėms.
Jaunas ir pilietiškas
Skaitmeninis vadovėlis 5–8 klasėms.
„Spotiself“ skaitmeninė ugdymo karjerai platforma
Pirmoji skaitmeninė ugdymo karjerai platforma Lietuvoje.
Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga
Priemonėje pateikiami praktiniai pamokų įgyvendinimo pavyzdžiai visoms klasėms.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.
Didaktinis žaidimas „Mano pasirinkimas“ mokantis etikos
Edukacinės priemonės formatas – stalo žaidimas. Jį sudaro 24 temos (jos atitinka I–IV gimnazijos klasių dorinio ugdymo (etikos) Bendrąją programą).
Dorinis ugdymas
„Dorinis ugdymas“– tai skaitmeninė mokymosi priemonė, kurios skirtingi mokymosi metodai ir skirtingi mokytojų bei mokinių vaidmenys sudomins, motyvuos siekti užsibrėžtų tikslų ir leis save įsivertint.
„Scoolsy“
Internetinė platforma mokytojams ir mokiniams, skirta individualizuoto mokymo(si) organizavimui, į(si)vertinimo ir individualios pažangos stebėjimui.
Žaidimas „Interland“
Lengvai suprantamas žaidimas moko vaikus saugotis interneto grėsmių, įsilaužėlių, elektroninių patyčių ir sukčiavimo, padeda vaikams atsakingai naršyti skaitmeniniame pasaulyje.