Visos priemonės
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
5x5 TRADICIJOS
Vilniaus universiteto folkloro ansamblio „RATILIO“ interaktyvioji biblioteka.
Dzūkijos kryžiai ir kryždirbiai
Tekstų ciklas apie Dzūkijos kryždirbystę, kryžius ir kryždirbius.
Tautodailės atspindžiai
Tekstai ir vaizdo pasakojimai apie tautodailininkus ir jų amatą.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Rankdarbiai namisėdoms
Edukacijų ciklas, skirtas mažiesiems kūrėjams. Skatinama naudoti antrines žaliavas, ugdyti kūrybinį mąstymą.
Iliustruotojai piešia vaikams
Edukacinių vaizdo įrašų ciklas, kuriame knygų dailininkai supažindina su knygų iliustracijų kūrimo procesu ir technika.
Kūrybinio iššūkio dėžutė
Edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus ir pirmų klasių vaikams.
KTU ir LAISVĖS TV projektas „Mokykla+“
Projekto „Mokykla Plius“ tikslas – padėti mokytojams sukurti aktualų turinį. Projekte kuriama vaizdo pamokų duomenų bazė.
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro vaizdo pamokos
Profesinio mokymo centro „YouTube“ kanale galite rasti įdomių vaizdo pamokų bei aktualių praktinių patarimų.
„GO-LAB“
Virtualios laboratorijos suteikiančios galimybę atlikti mokslinius eksperimentus internetinėje aplinkoje.
MUZIEJUS MOKYKLA MOKSLEIVIS
Nuolatinė muziejų ir mokyklų bendruomenių, kultūros ir švietimo sričių administratorių bendradarbiavimo platforma.
STEAMuko EKSPERIMENTAI
„STEAMuko EKSPERIMENTAI“ – vizualizuoti STEAM bandymai, kuriuos pažiūrėjus, kiekvienas įsitikins, jog sudėtingi gamtos mokslai yra labai paprasti ir suprantami.
Edukacijų ciklas „Žingsnis po žingsnio“
Kviečia naudotis aiškiomis instrukcijomis ir išbandyti įvairias medžiagas bei technologijas – kurti, konstruoti, siūti, pjaustyti.
Lietuvių etninė kultūra. III dalis: Namai etninėje kultūroje
Priemonės tikslas – supažindinti su lietuvių namų samprata, namo dalių bei vidaus daiktų prasmėmis, susijusiomis su žmogumi, šeima, jos buitimi, papročiais ir siekiais.
Lietuvių etninė kultūra. II dalis: Augalija etninėje kultūroje
Priemonė supažindina su augalijos prasme pasaulėžiūroje, papročiuose, folklore, liaudies mene ir liaudies medicinoje.
Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
Skaitmeninė mokymo priemonė supažindina su gyvūnų reikšme kalendoriniuose papročiuose, su papročių semantika, tautosaka, muzikinio folkloro interpretacijomis, visatos – Pasaulio medžio – modeliu.
Technologijos 5–10 klasėms
Priemonę sudaro demonstraciniai mokymosi objektai, skirti susipažinti su procesais, kuriuos sudėtinga paaiškinti, demonstruoti realioje aplinkoje, mokomosios užduotys, klausimynai.
„Merge EDU“
Interaktyvaus mokymo(si) platforma, kurioje pasitelkiami virtualios ir papildančiosios realybės sprendimai. Skaitmeninis turinys skirtas STEAM ugdymui klasėje ir namuose.