Passe-passe 1 A1.1
Kiekvieną skyrių sudaro 10 skyrelių (išskyrus 0 skyrių) –keturios tradicinės kiekvieno skyriaus dalys yra papildomos tokiomis kaip „Projektas, dainos, žaidimas arba istorija, tarpkultūriniai ryšiai ir daugiakalbystė, dalykų integracija ir žodynėlis. Jie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus, be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis. Vadovėlis moko mąstyti (gausu kūrybinių užduočių, prašymų trumpai papasakoti apie save). Šriftas pakankamai stambus, ryškus, nuotraukos ir piešiniai - teminiai, šiuolaikiški, aiškūs. Prancūzų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekvienoje pamokoje, kurios yra orientuotos į mokymosi stilių įvairovę bei skirtingų gebėjimų mokinius. Vadovėlio medžiaga sudaro sąlygas realizuoti svarbiausius užsienio kalbos didaktinius principus, nes yra paremta gyvenimiškomis situacijomis, motyvuoja mokinius mokytis ir bendrauti, įtraukia mokinius į mokymo procesą, skatinant būti žingeidžiais ir smalsiais, norinčiais pažinti kultūrą šalių, kurios kalbą mokiniai mokosi. Pratybų sąsiuvinio temos susietos su vadovėlio medžiaga. Užduotys padeda aktualizuoti pateiktą kalbinę ir gramatikos medžiagą, įtvirtinti žinias, sudaro sąlygas įvairiai kalbinei veiklai, skatina tobulinti klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo įgūdžius. Nevienodas užduočių sunkumo laipsnis teikia mokytojui galimybę atsižvelgti į individualius mokinių gebėjimus ir diferencijuoti ugdymą.
Vadovėlio komplektas parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai - spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir skaitmeninės internetinės mokymo/si priemonės. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta.
Vadovėlyje pateikiamų skaitymo ir klausymo tekstų bei užduočių tematika yra įdomi, aktuali, skatina mokinius kritiškai mąstyti.
Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką: kiekviename skyriuje pateikiama daug klausymo užduočių.
Tekstai autentiški (tai ypač svarbu Lietuvos kalbinėje aplinkoje, kai mokiniai turi ribotą sąlytį su natūraliai vartojama prancūzų kalba). Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis.
Skaitymo gebėjimų plėtojimo medžiaga apima platų spektrą temų, tekstų tipų. Tekstai įgarsinti ir yra vaizdo įrašai, tai leidžia lavinti taisyklingo tarimo įgūdžius. Tekstų turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka programoje numatytas temas ir potemes: namai; gamta, maistas, mokykla; kelionės; ir t.t. Leksinei ir gramatinei kompetencijai ugdyti skiriama dėmesio kiekviename skyriuje. Žodynas yra labai turtingas. Žodynas akcentuojamas mokant ir skaitymo, ir klausymo, ir kalbėjimo. Ypatingas dėmesys skiriamas kalbėjimui.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .