hero

Vadovėlių duomenų bazė

Passe-passe 1 A1.1

C. Adam, Ch. Berger
Šiuolaikiškai parengtą vadovėlį sudaro įvadinė dalis ir 6 skyriai. Jų pagrindą sudaro tokios aktualios temos kaip „Abėcėlė“, „Spalvos“, “Skaičiai 0 – 20“, Savaitės dienos“, „Laisvalaikis“, „Mokykliniai reikmenys“, „Maistas, gėrimai“, „Šventės (gimtadienis)“, “Šeima ir naminiai gyvūnai“, „Kūno dalys“, „Meteo“, „Laukiniai gyvūnai“, „Drabužiai ir aksesuarai“ ir kitos temos, kurios atitinka Bendrąsias programas.
Išplėsti Suskleisti

Kiekvieną skyrių sudaro 10 skyrelių (išskyrus 0 skyrių) –keturios tradicinės kiekvieno skyriaus dalys yra papildomos tokiomis kaip „Projektas, dainos, žaidimas arba istorija, tarpkultūriniai ryšiai ir daugiakalbystė, dalykų integracija ir žodynėlis. Jie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus, be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis. Vadovėlis moko mąstyti (gausu kūrybinių užduočių, prašymų trumpai papasakoti apie save). Šriftas pakankamai stambus, ryškus, nuotraukos ir piešiniai - teminiai, šiuolaikiški, aiškūs. Prancūzų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekvienoje pamokoje, kurios yra orientuotos į mokymosi stilių įvairovę bei skirtingų gebėjimų mokinius. Vadovėlio medžiaga sudaro sąlygas realizuoti svarbiausius užsienio kalbos didaktinius principus, nes yra paremta gyvenimiškomis situacijomis, motyvuoja mokinius mokytis ir bendrauti, įtraukia mokinius į mokymo procesą, skatinant būti žingeidžiais ir smalsiais, norinčiais pažinti kultūrą šalių, kurios kalbą mokiniai mokosi. Pratybų sąsiuvinio temos susietos su vadovėlio medžiaga. Užduotys padeda aktualizuoti pateiktą kalbinę ir gramatikos medžiagą, įtvirtinti žinias, sudaro sąlygas įvairiai kalbinei veiklai, skatina tobulinti klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo įgūdžius. Nevienodas užduočių sunkumo laipsnis teikia mokytojui galimybę atsižvelgti į individualius mokinių gebėjimus ir diferencijuoti ugdymą.

Vadovėlio komplektas parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai - spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir skaitmeninės internetinės mokymo/si priemonės. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta.

Vadovėlyje pateikiamų skaitymo ir klausymo tekstų bei užduočių tematika yra įdomi, aktuali, skatina mokinius kritiškai mąstyti.

Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką: kiekviename skyriuje pateikiama daug klausymo užduočių.

Tekstai autentiški (tai ypač svarbu Lietuvos kalbinėje aplinkoje, kai mokiniai turi ribotą sąlytį su natūraliai vartojama prancūzų kalba). Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis.

Skaitymo gebėjimų plėtojimo medžiaga apima platų spektrą temų, tekstų tipų. Tekstai įgarsinti ir yra vaizdo įrašai, tai leidžia lavinti taisyklingo tarimo įgūdžius. Tekstų  turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka programoje numatytas temas ir potemes: namai; gamta, maistas, mokykla; kelionės; ir t.t. Leksinei ir gramatinei kompetencijai ugdyti skiriama dėmesio kiekviename skyriuje. Žodynas yra labai turtingas. Žodynas akcentuojamas mokant ir skaitymo, ir klausymo, ir kalbėjimo. Ypatingas dėmesys skiriamas kalbėjimui.

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Papildoma informacija

Ugdymo programos pavadinimas:
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis:
1
Vadovėlio dalių skaičius:
1
Vadovėlio serija:
Passe-passe
Vertintojai:
Elvyra Dailydienė
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Klasės:
2 klasė
3 klasė
Kalba:
prancūzų
Puslapių skaičius:
71
Pirmojo leidimo metai:
2018
Leidimas:
Vadovėlio pirmasis leidimas
ISBN:
9782278087204
Skaitmeninis:
Ne
Teikėjas:
Didier FLE/ UAB „Litterula“
Teikėjo adresas:
Palangos g. 1, LT-01117 Vilnius
Teikėjo telefonas:
+37052123844
Teikėjo svetainė:
Teikėjo el. paštas:
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas: