Patarimai mokytojui kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį
Geografija
6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Dažnai kalbama apie gerą pamoką. Viena iš geros pamokos sąlygų – konkrečių, pamatuojamų mokymosi uždavinį formulavimas. Mokytojai, išmokę formuluoti pamatuojamą uždavinį, gali tikslingiau suplanuoti ir įgyvendinti žingsnius, vedančius į apčiuopiamą mokymosi rezultatą.
Parengtoje medžiagoje pateikiami patarimai kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį, tikslingiau suplanuoti ir įgyvendinti žingsnius, vedančius į apčiuopiamą mokymosi rezultatą.
Papildoma informacija
Autorius:
Šarūnas Gerulaitis, geografijos mokytojas
Ugdymo programos pavadinimas:
Pagrindinio ugdymo programa
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Visuomeninis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Geografija
Klasė (klasės):
6 klasė
7 klasė
8 klasė
9 (I gimnazijos) klasė
10 (II gimnazijos) klasė
III gimnazijos klasė
IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai:
5–6 klasių koncentras
7–8 klasių koncentras
9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Komunikavimo kompetencija
Pažinimo kompetencija
Kultūrinė kompetencija
Pilietiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija
Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai:
2013
Atnaujinimo metai:
2015
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.