Patarimai priešmokyklinio ugdymo pedagogams „Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis“

Lietuvių kalba ir literatūra
1 klasė, 2 klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Kalbiniai šešiamečių vaikų gebėjimai yra labai reikšmingi kasdieniam vaiko gyvenimui, nes vaikai, kurių gera kalbinė kompetencija, geba bendrauti su kitais, žaisti, draugauti, kurti, išreikšti save, mokytis. 

Pastaraisiais metais vis labiau pabrėžiama kokybiškos kalbinės aplinkos ir gerų kalbinių įgūdžių ankstyvajame amžiuje svarba vaiko pasiekimams mokykloje, ypač skaitymo ir rašymo gebėjimams.

Rekomendacijose pristatomi penkiamečio / šešiamečio kalbos raidos ypatumai, primenami priešmokyklinio amžiaus vaikams keliami kalbos ugdymo tikslai ir uždaviniai, analizuojamas skaitymo ir rašymo santykis su kitomis vaiko kalbos raidos ir ugdymo sritimis, aptariama kalbinė aplinka, pristatomi efektyviausi priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymo metodai, nagrinėjama, kaip padėti kiekvienam vaikui, svarstoma, kodėl ir kaip reikia vertinti vaikų kalbos pasiekimus, pateikiami konkretūs kalbos ugdymo pavyzdžiai.

Autorius
ŠMSM, NŠA, Vilniaus kolegija
Ugdymo programos pavadinimas
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Kalbinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Lietuvių kalba ir literatūra
Klasė(-s)
1 klasė, 2 klasė
Klasių koncentrai
1–2 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Kalbos pažinimas (D)
Sukūrimo metai
2016

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.