Patarimai priešmokyklinio ugdymo pedagogams „Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis“
Kalbiniai šešiamečių vaikų gebėjimai yra labai reikšmingi kasdieniam vaiko gyvenimui, nes vaikai, kurių gera kalbinė kompetencija, geba bendrauti su kitais, žaisti, draugauti, kurti, išreikšti save, mokytis.
Pastaraisiais metais vis labiau pabrėžiama kokybiškos kalbinės aplinkos ir gerų kalbinių įgūdžių ankstyvajame amžiuje svarba vaiko pasiekimams mokykloje, ypač skaitymo ir rašymo gebėjimams.
Rekomendacijose pristatomi penkiamečio / šešiamečio kalbos raidos ypatumai, primenami priešmokyklinio amžiaus vaikams keliami kalbos ugdymo tikslai ir uždaviniai, analizuojamas skaitymo ir rašymo santykis su kitomis vaiko kalbos raidos ir ugdymo sritimis, aptariama kalbinė aplinka, pristatomi efektyviausi priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymo metodai, nagrinėjama, kaip padėti kiekvienam vaikui, svarstoma, kodėl ir kaip reikia vertinti vaikų kalbos pasiekimus, pateikiami konkretūs kalbos ugdymo pavyzdžiai.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .