Patarimai mokytojui kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį
Geografija
6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Dažnai kalbama apie gerą pamoką. Viena iš geros pamokos sąlygų – konkrečių, pamatuojamų mokymosi uždavinį formulavimas. Mokytojai, išmokę formuluoti pamatuojamą uždavinį, gali tikslingiau suplanuoti ir įgyvendinti žingsnius, vedančius į apčiuopiamą mokymosi rezultatą.
Parengtoje medžiagoje pateikiami patarimai kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį, tikslingiau suplanuoti ir įgyvendinti žingsnius, vedančius į apčiuopiamą mokymosi rezultatą.
Autorius
Šarūnas Gerulaitis, geografijos mokytojas
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa,
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Visuomeninis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Geografija
Klasė(-s)
6 klasė,
7 klasė,
8 klasė,
9 (I gimnazijos) klasė,
10 (II gimnazijos) klasė,
III gimnazijos klasė,
IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras,
7–8 klasių koncentras,
9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras,
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija,
Pažinimo kompetencija,
Kultūrinė kompetencija,
Pilietiškumo kompetencija,
Kūrybiškumo kompetencija,
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija,
Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2013
Atnaujinimo metai
2015
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.