Menų pažinimas. Metodinės rekomendacijos
Metodinėse rekomendacijose akcentuojamas ne tik kryptingas ir tikslingas žinių perteikimo, mokinių gebėjimų formavimo bagažas. Jose paliekama erdvės mokytojo kūrybiškumui ir laisvei, rengiantis kiekvienos temos dėstymui, medžiagos išskleidimui ar parenkant konkrečius, gyvenimiškus pavyzdžius. Šiuo aspektu mokytojas tampa svarbiausiu asmeniu, kuris veda mokinį į sudėtingą ir kartais prieštaringus vertinimus iššaukiantį meno pasaulį.
Menų pažinimo dalyko metodinės rekomendacijos yra suskirstytos į atskiras, tačiau tarp savęs susijusias dailės, muzikos, šokios ir teatro dalis. Šie moduliai, sukurti atsižvelgiant į kiekvienos meno šakos specifiką, praktines jos pažinimo galimybes, sudaro bendrą mokymo ir mokymosi sistemą. Dėl to mokytojui pateikiama išsami pagalbinė medžiaga.
Rekomendacijos parengtos parengtos įgyvendinant projektą „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14-19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“. Rengėjai: Ieva Šimukauskienė, Rita Mikučionytė, Nora Petročenko, Rasa Vasinauskaitė.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .