Metodinis leidinys tiksliųjų mokslų ir informacinių technologijų mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Leidinį sudaro dvi dalys: pirmoji dalis skirta matematikos mokytojams, antroji – informatikos mokytojams. Matematikos mokytojams skirtoje teorinėje dalyje pateikiama prof. dr. Rimo Norvaišos matematikos mokymo istorija ir tendencijos Jungtinėse Amerikos valstijose, pateikiant matematikos standartus ikimokykliniame ugdyme, baigus pirmą ir aštuntą klasę. Matematikos mokymo tendencijas Lietuvoje autorius analizuoja vadovaudamasis Lietuvos mokslininkų edukologų sampratomis apie matematikos mokymą. Kartu pristatoma Europos matematikos mokymo tyrimų draugijos ir Tarptautinės matematikos mokymo tarptautinės komisijos tikslai ir veikla. Šioje dalyje atkreipiamas skaitytojų dėmesys į matematinio samprotavimo ugdymo prasmę apskritai ir bendrojo ugdymo mokykloje. Matematikos mokytojams skirtoje praktinėje dalyje pateikiami praktiniai ugdymo pavyzdžiai. Informatikos bendrojo ugdymo programos paskirtis – laikytis trijų lygių informatikos švietimo visais lygmenimis strategijos: • Informatikos ugdymo kaip specializacijos, t. y. kaip pagrindinio ir nepriklausomo mokyklos dalyko. Įgytos žinios, gebėjimai sudarytų sąlygas tolimesnėms informatikos studijoms; • Skaitmeninio raštingumo ir informatinio mąstymo ugdymas, leidžiantys informatiką integruoti su kitais mokykliniais dalykais, sudarant šiems efektyvias šiuolaikiško ugdymo(si) galimybes, taip pat ugdyti ir plėtoti kompetencijas – pažinimo, skaitmeninę, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietinę, kultūrinę ir komunikavimo; • Skaitmeninio intelekto, kuris apima socialinius, emocinius ir pažintinius gebėjimus, leidžiančio įveikti skaitmeninio amžiaus iššūkius, ugdymą. Mokytojams pateikiama teorinė ir praktinė medžiaga.
Papildoma informacija
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .