Metodinis leidinys kalbų (gimtųjų ir užsienio) mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Elektroninio leidinio, skirto Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų kalbų mokytojams, paskirtis – tobulinant mokytojų profesinę kompetenciją, atskleisti praktikoje kylančias kalbų ugdymo(si) dilemas, padėti jiems perprasti, kaip praktiniame darbe sėkmingiau realizuoti atnaujintas kalbų ugdymo bendrąsias programas. Tikimasi, kad metodinė priemonė paskatins kalbų mokytojus iš naujo apmąstyti dalyko mokymo turinį ir turimą savąją patirtį bei kryptingai pasirengti pamokoms ar kitai ugdomajai veiklai. Manoma, kad leidinio metodinė medžiaga padės įgyvendinti į kompetencijas orientuotą ugdymo turinį, rasti veiksmingų būdų, metodų ugdyti mokinių komunikavimo gimtosiomis (lietuvių, rusų, lenkų) ir užsienio (anglų, vokiečių, prancūzų, rusų) kalbomis esmines kompetencijas, padės bei įkvėps pasisemti idėjų mokymosi aplinkai turtinti. Metodinis leidinys parengtas remiantis pagrindinio ugdymo bendrųjų programų (2022) projektuose keliamais kompetencijų ugdymo tikslais, sudarytojų patirtimi. Taip pat pasitelkta ir projekto mokymuose dalyvavusių mokytojų geroji patirtis. Metodinį leidinį iliustruoja metodinis filmas.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .