Metodinis leidinys pradinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Leidinys yra skirtas pradinio ugdymo mokytojams ir yra sudarytas iš dviejų dalių. Pirmoje rekomendacijų dalyje yra siekiama giliau atskleisti pačią problemų sprendimo gebėjimų sampratą ir jos raišką matematiniame ugdyme. Taip pat atsižvelgta į daugelį mokslinių darbų, kuriuose sutariama, jog problemų sprendimo gebėjimų ugdymo per matematikos pamokas sėkmė priklauso nuo daugelio tarpusavyje susijusių veiksnių, apimančių mokytojo pasirengimą parinkti, kurti ir pritaikyti, adaptuoti, išplėtoti problemines užduotis. Antrojoje rekomendacijų dalyje visas dėmesys skirtas mokinių tyrinėjimo pasiekimų plėtojimui gamtamokslinio ugdymo pamokose.
Šiose rekomendacijose aptariami klausimai ir siūlomos užduotys gali būti naudingi ir dalykinėje sistemoje dirbantiems matematikos ir gamtos mokslų mokytojams, ypač jei pastebima, kad mokinių problemų sprendimo srities ar tyrinėjimų pasiekimai nėra pakankamai aukšti.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .