Pradinio ugdymo lenkų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos

Lenkų tautinės mažumos gimtoji kalba ir literatūra
1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
lenkų, lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Pateikiamos dalyko naujo turinio mokymo rekomendacijos, nurodoma kaip ugdyti aukštesnius pasiekiamus. Aprašytas tarpdalykinių temų integravimas, dalykų dermė, kalbinių gebėjimų ugdymas per dalyko pamokas, pateikiami siūlymai mokytojų nuožiūra 30 procentų pamokų, veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.

Pateikiamas skaitmeninių mokymosi priemonių sąrašas, kurios padės įgyvendinti lenkų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrąją programą. Mokytojas ras užduočių ar mokinių darbų, iliustruojančių pasiekimų lygius, pavyzdžių.

Įgyvendinimo rekomendacijas rengė: Alina Balčiūnienė, dr. Kinga Geben, Ana Jasinska, dr. Irena Masoit, Alicija Rosovska, Renata Slavinskienė, Janina Snarska, dr. H. Sokolovska, Joana Szczyglovska, Danuta Szejnicka, Barbara Zinkevič. 

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Kalbinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Lenkų tautinės mažumos gimtoji kalba ir literatūra
Klasė(-s)
1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
Klasių koncentrai
1–2 klasių koncentras, 3–4 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių, lenkų
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2023

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.