Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos

Priešmokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijose pateikiami veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai, aprašomas kalbinių gebėjimų ugdymas, tarpdalykinių temų integravimas. Aiškinama kaip ugdyti aukštesnius pasiekimus, pateikiama bendradarbiavimo su šeima pavyzdžių.

Mokytojai rekomendacijose ras užduočių ar vaikų darbų, iliustruojančių pasiekimų lygius, pavyzdžių, pateikiamas rekomenduojamų skaitmeninių mokymo priemonių sąrašas, skirtas priešmokyklinio ugdymo bendrajai programai įgyvendinti. 

Įgyvendinimo rekomendacijas rengė: dr. Audronė Allan, Regina Beinorienė, prof. dr. Natalja Fatkulina, Rasa Jankauskienė, prof. dr. Aušra Kazlauskienė, Irena Kraičinska, prof. dr. Džiuljeta Maskuliūnienė, doc. dr. Rita Makarskaitė Petkevičienė, doc. dr. Sergejus Neifachas, Virgilijus Pupeikis, Erika Poškevičienė, Raminta Rupšienė, doc. dr. Emilija Sakadolskienė, Nadia Venskuvienė, Jūratė Vileikienė, Audronė Vizbarienė. 

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas
Klasė(-s)
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2023

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.