Istorijos pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos

Istorija
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Pateikiamos dalyko naujo turinio mokymo rekomendacijos, nurodoma kaip ugdyti aukštesnius pasiekiamus. Aprašytas tarpdalykinių temų integravimas, dalykų dermė, kalbinių gebėjimų ugdymas per dalyko pamokas, pateikiami siūlymai mokytojų nuožiūra 30 procentų pamokų, veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.

Pateikiamas skaitmeninių mokymosi priemonių sąrašas, kurios padės įgyvendinti istorijos bendrąją programą. Mokytojas ras užduočių ar mokinių darbų, iliustruojančių pasiekimų lygius, pavyzdžių.

Įgyvendinimo rekomendacijas rengė: Rasa Burinskienė, dr. Norbertas Černiauskas, Sonata Džiavečkaitė, Andrius Grodis, dr. Linas Jašinauskas, Vaida Pituškienė, Nijolė Selvestravičiūtė Grybovienė.

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Visuomeninis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Istorija
Klasė(-s)
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras, 7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2023
Atnaujinimo metai
2024

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.