Metodinė priemonė „Apmąstyk ir veik. Refleksijos metodai ir rekomendacijos“
Šis leidinys skirtas mokytojui, norinčiam ugdymo procese eksperimentuoti, kurti, tobulėti, atrasti. Mokytojui – lyderiui, savo dalyko žinovui, trokštančiam padėti augti jaunimui, nebijančiam susidurti su nuolatine šiuolaikinės visuomenės kaita ir iššūkiais. Metodine priemone mokytojui siūloma įvairių, skirtingo lygio ir paskirties refleksijos užduočių, kad mokytojo darbas būtų kūrybiškesnis, o mokymosi veikla mokiniams taptų įvairesnė ir aktualesnė. Taip mokinys ugdysis kompetencijas pats sąmoningai ir aktyviai mokydamasis, o mokytojas galės jį nukreipti reikiama linkme bei padėti.
Leidinyje refleksijos užduotys suskirstytos pagal refleksijos būdus: veiksmo refleksija, refleksija veikiant ir refleksija kaip veiksmas, tačiau, atsižvelgiant į konkretų mokomąjį dalyką ir išsikeltus pamokos tikslus, jos gali tikti ir keliems refleksijos būdams, tad patogesniam naudojimui knygos pabaigoje yra visas užduotis apibendrinanti lentelė.
Leidinys parengtas įgyvendinant ESF bei Lietuvos valstybės finansuojamą projektą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (III etapas)“. Rengėja Agnė Lastakauskienė.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .