Metodinė medžiaga „Antikorupcinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje“
Modernioje visuomenėje kovai su korupcija neužtenka tik formaliai vykdomų korupcijos prevencijos priemonių, būtinas ir sisteminis požiūris. Vienos iš esminių veiklos sričių yra visuomenės antikorupcinis švietimas, piliečių sąmoningumo didinimas, antikorupcinių nuostatų formavimas, nepakantumo neetiškam elgesiui ir korupcijai diegimas, kuris turėtų prasidėti nuo pat jauno amžiaus ir tęstis visose švietimo sistemos pakopose.
Antikorupcinio ugdymo metodinės priemonės tikslas – atskleidus korupcijos problemos esmę ir jos rizikos mažinimo prielaidas, pristatyti antikorupcinio ugdymo bendrojo ugdymo mokyklose praktines rekomendacijas. Šios metodinės priemonės autoriai siekė pateikti korupcijos sampratos, priežasčių ir pasekmių teorinius aspektus, pristatyti empirinių tyrimų rezultatus ir teisinį reguliavimą, bei pateikti praktinius antikorupcinio ugdymo metodų taikymo pavyzdžius, kurie padėtų plėtoti mokinių žinias apie korupcijos apraiškas, ugdyti jų gebėjimus atpažinti korupcijos atvejus bei formuoti nepakantumo korupcijai nuostatas bendrojo ugdymo mokykloje.
Metodinė priemonė yra skirta bendrojo ugdymo mokyklų dorinio (etikos) ir socialinio ugdymo (istorijos, pilietinio ugdymo, geografijos, ekonomikos ir verslumo) mokytojams, neformalių programų įgyvendintojams, kurie, integruodami pateiktas temas, prisidėtų prie antikorupcinių nuostatų formavimo, skatintų jaunimo sąmoningumą, gebėjimą identifikuoti, atpažinti korupcijos apraiškas įvairiose viešojo gyvenimo situacijose, priimti teisingus sprendimus, tinkamai naudoti antikorupcines priemones ir dalyvauti korupcijos prevencijoje
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .