Mąstymo gebėjimų vertinimo programa
Vienas iš mokyklos uždavinių – suteikti žinių apie įvairias pasaulio sritis bei ugdyti bazinius (skaitymo ir rašymo, skaitinio raštingumo bei kitus) gebėjimus, kurie padeda tokių žinių gauti.
Kitas ne mažiau svarbus uždavinys – sudaryti mokiniams sąlygas panaudoti turimas žinias.
Pateikiamoje programoje aprašomo mąstymo gebėjimų konstrukto modelis suformuotas daugiausiai remiantis Kembridžo universiteto sudaryta Mąstymo įgūdžių programa (Cambridge Assessment International Education. Syllabus. Cambridge International AS & A Level Thinking Skills 9694. For examination in June and November 2020, 2021 and 2022. www.cambridgeinternational.org/alevel), taip pat buvo išnagrinėtos Australijos, Kazachstano, Izraelio, JAV ir kitų šalių patirtys. Konstrukte išskirti aukštesnieji mąstymo, būtent kritinio
mąstymo ir problemų sprendimo, gebėjimai.
Medžiaga parengta įgyvendinant WSF projektą (NR. 09.2.1-ESFA-V-706-02-0001)„Bendrojo ugdymo tyrimų, vertinimo ir stebėsenos sistemos plėtra: mokinių pasiekimų vertinimas“.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .