Trijų ugdymo organizavimo būdų – nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) – prototipų modeliai, tinkantys Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms
Įgyvendinant Nacionalinės švietimo agentūros projektą ,,Skaitmeninė švietimo transformacija ,,EdTech“ sukurti nuotolinio, mišraus ir hibridinio ugdymo prototipai, kuriuos sudaro šių ugdymo tipų mokslinės literatūros analizė ir jos pagrindu sukurti nuotolinio, mišraus ir hibridinio ugdymo modeliai, autorių nuomone labiausia tinkantys Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms.
Medžiagoje pateikta didaktinė medžiaga, metodinės rekomendacijos ir 17-a pamokų pavyzdžių įvairiems dalykams. Mokytojai, naudodamiesi sukurtais modeliais ir pavyzdžiais, gali rengti savo mokiniams tinkamas veiklas, kai kyla poreikis organizuoti ugdymo procesą nuotoliniu, mišriu arba hibridiniu būdu.
Metodinė medžiaga parengta įgyvendinant projektą ,,Skaitmeninė švietimo transformacija ,,EdTech“. Rengė VšĮ Šiuolaikinių didaktikų centro ir VšĮ Mokyklų tobulinimo centro ekspertų grupė.
Lentelė, kuri parodo sukurtos medžiagos tinkamumą pagal ugdymo sritis/dalykus ir klases pridėta prieduose. Prototipų veiklos bus dar koreguojamos, atlikus jų išbandymą mokyklose.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .