Išmaniosios technologijos ir informatinis mąstymas. Rekomendacijos ikimokykliniam ir priešmokykliniam ugdymui.

Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Šiuolaikinis pasaulis sparčiai keičiasi ir tampa vis išmanesnis. Ugdyme naudojantis technologijų teikiamomis galimybės, vis dažniau kalbame apie kuo ankstyvesnį vaikų ugdymą, susijusį su kompiuteriais ir informatika. Leidinyje supažindinama, kaip saugiai ir atsakingai pradėti ugdyti vaikų loginį mąstymą ir kodėl tai aktualu.

Rekomendacijose pateikiami pavyzdžiai, kokia veikla ankstyvajame ugdyme padeda lavinti vaikų gebėjimus ir loginį mąstymą – tai svarbu informatiniam mąstymui ateityje, taip pat tai, ką reikia žinoti apie vaikų saugumą ir laiką prie telefonų, planšečių, kompiuterių ar televizorių ekranų.

Rekomendacijas parengė Klaipėdos Gedminų progimnazijos mokytojos ekspertės Indra Sudeikienė ir Daiva Gaučytė.  Konsultavo Povilas Leonavičius, Ugdymo turinio skyriaus specialistas, Nacionalinė švietimo agentūra.

Autorius
Nacionalinė švietimo agentūra
Ugdymo programos pavadinimas
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Klasė(-s)
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.