Metodinė medžiaga „Tikimybės ir interpretavimas“

Matematika
5 klasė, 6 klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Parengtoje metodinėje medžiagoje „Tikimybės ir interpretavimas“ nagrinėjami kasdienių atsitiktinių įvykių, paprasčiausių bandymų (stochastinių bandymų) pavyzdžiai. Dėmesys sutelkiamas į visas jų galimas baigtis, turint galvoje tiek bandymus su vienodai galimomis baigtimis, tiek su nevienodai galimomis  baigtimis. Baigtys koduojamos, sudaroma baigčių aibė, svarstoma apie baigčių tikėtinumą (kuri mažai tikėtina ar labai tikėtina). Apibrėžiama įvykio tikimybės (P(įvykio) = m/n) sąvoka; vienodų baigčių atveju mokomasi ją taikyti, kai n neviršija 10. 

Pateikiamos temos ir galimos užduotys. Temos:

  • Atsitiktiniai įvykiai ir jų baigtys. 5 kl. 
  • Įvykio tikimybė. 5 kl. 
  • Įvykio sąvoka, baigtys ir tikimybė. 6 kl. 

Medžiaga parengta įgyvendinant projektą „Pasirengimas įgyvendinti kompetencijomis grįstą atnaujintą matematikos bendrąją programą”.

Lietuvos matematikos mokytojų asociacija, 2022 m. 

Autorius
Lietuvos matematikos mokytojų asociacija
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Matematika
Klasė(-s)
5 klasė, 6 klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2022

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.