Metodinė vaizdo medžiaga „Kaip kurti ir atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą?“
Ikimokyklinio ugdymo programas atnaujinančios ir įgyvendinančios mokykloms ši nauja metodinė vaizdo medžiaga – tai vertingas įrankis siekiant geriau suprasti esmines „Ikimokyklinio ugdymo programos gairių“ idėjas ir principus, padedančius kurti šiuolaikišką, vaikui palankią ugdymo aplinką.
Vaizdo medžiagoje aptariami ugdymo praktikų ir jų tobulinimo krypčių ypatumai, pateikiami pavyzdžiai ir dalinamasi patirtimi, kaip praktiškai diegti ikimokyklinio ugdymo programas, parengtas vadovaujantis „Ikimokyklinio ugdymo programos gairėmis“. Metodinę vaizdo medžiagą ,,Kaip kurti ir atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą?“ sudaro 7 dalys:
- Nuo ko pradėti? Pirmieji programos rengimo žingsniai (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kaip siekti pažangos? Kaip auginti vaiko galias? Ugdymosi pasiekimų ir pažangos stebėjimo sistema programoje (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kaip kiekvienam patirti sėkmę? Universalaus dizaino mokymuisi principai programoje (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kaip atrasti vietą žaidimui programoje? Žaismė, žaidimas ir ugdymasis (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kaip gimsta ugdymo(si) kontekstai? Kontekstų vaidmuo programoje (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kas naujo ugdymo(si) turinyje? Integrali pasiekimų ir ugdymo(si) jungtis programoje (peržiūrėti vaizdo įrašą >);
- Kaip visiems susitarti? Mokyklos bendruomenės įsitraukimas atnaujinant programą (peržiūrėti vaizdo įrašą >).
Ši metodinė vaizdo medžiaga tinkama ne tik mokyklų bendruomenėms, bet ir aukštosioms mokykloms, rengiančioms ikimokyklinio ugdymo pedagogus, švietimo įstaigų vadovus, švietimo pagalbos specialistus, taip pat kvalifikacijos tobulinimo renginių organizatoriams.
Vaizdo medžiagos autoriai yra „Ikimokyklinio ugdymo programos gairių“ rengėjai. Medžiaga parengta įgyvendinant ES projektą „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“ (Pr. Nr. 10-014-P-0001).
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .