Metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“

Matematika
8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Vadovaujantis PISA tyrimų ataskaitų rekomendacijomis, 2014 m. Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos projekto parengta metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“. Čia pateikta 12 matematikos probleminių uždavinių ir jų vertinimo instrukcijų.

Autorius
Lietuvos matematikos mokytojų asociacija
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Matematika
Klasė(-s)
8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė
Klasių koncentrai
7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Mokėjimo mokytis kompetencija, Komunikavimo kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Matematinis komunikavimas (B), Problemų sprendimas (C)
Dalyko mokymosi turinio sritis
Skaičiai ir skaičiavimai, Geometrija ir matavimai, Skaičiai ir skaičiavimai
Sukūrimo metai
2014
Atnaujinimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.