Vertinimo gairės chemijoje

Chemija
8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

„Chemijos vertinimo gairės (projektas)“ skiriamos mokytojams, vertintojams ir mokinių pasiekimų stebėtojams pagrindinio ir vidurinio ugdymo chemijos dalyke. Taikant kryptingą vertinimą, dokumente apibrėžti vertinimo tikslai ir paskirtis, struktūra, klausimų tipai pagal pasiekimų lygius, kognityvinių gebėjimų sritys bei bendrosios vertinimo nuostatos.

Gairėse išskiriami keturi pasiekimų lygiai — slenkstinis, patenkinamas, pagrindinis ir aukštesnysis — ir kiekvienam jų numatyti kriterijai bei užduočių pavyzdžiai pagal Chemijos bendroji programa (2022) turinį. Dokumentu siekiama užtikrinti vertinimo nuoseklumą, skaidrumą ir orientavimą į kokybišką mokinių gebėjimų ugdymą.

Vertinimo gaires parengė: Miglė Parachnevičienė, Kristina Žekonytė, Virginija Savickaitė.

Autorius
Miglė Parachnevičienė, Kristina Žekonytė, Virginija Savickaitė
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa, Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Chemija
Klasė(-s)
8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras, III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2025

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.