Matematikos išplėstinio kurso moduliai. IKT panaudojimo matematikos uždaviniams spręsti metodikos pavyzdžiai

Matematika
III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Įgyvendinant projektą „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14-19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“, 2014 m. buvo parengta „Metodinė medžiaga matematikos išplėstinio kurso modulių programoms 11–12 (III – IV gimnazijos) klasėms įgyvendinti“.

Metodinės medžiagos dalyje pateikiami IKT taikymo pavyzdžiai mokant pagal „Funkcijos sąvoka. Laipsninė, rodiklinė, logaritminė funkcijos“ ir „Integralinis skaičiavimas. Algebros ir analizės pradmenų žinių sisteminimas“ modulių programas, kompiuterinių programų „Geogebra“ ir „Winplot“ naudojimo galimybes.

Medžiagos rengėjai: Regina Rudalevičienė, Rūta Švelnikienė, Juozas Juvencijus Mačys.

Autorius
NŠA (Matematika)
Ugdymo programos pavadinimas
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Matematika
Klasė(-s)
III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Mokėjimo mokytis kompetencija, Pažinimo kompetencija, Asmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Gilus supratimas ir argumentavimas (A), Matematinis komunikavimas (B), Problemų sprendimas (C)
Dalyko mokymosi turinio sritis
Skaičiai ir skaičiavimai, Geometrija ir matavimai, Skaičiai ir skaičiavimai
Sukūrimo metai
2016
Atnaujinimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.