hero

Metodinė medžiaga pagal dalykus

Nuotrauka
Raktažodžiai
NŠA, vertinimas, matematika, pažanga
Failai parsisiuntimui:
formuojamasis-vertinimas-internetine-versija-2018.pdf

Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti

Išplėsti Suskleisti

Metodinis leidinys „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“ skirtas šalies pedagogams, pedagogus rengiančioms aukštosioms mokykloms ir kvalifikacijos tobulinimo institucijoms. Tikimasi, kad jis padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą.

Metodinę priemonę parengė prof. dr. Aušra Kazlauskienė ir doc. dr. Ramutė Gaučaitė (Šiaulių universitetas); ŠMSM. 2018 m. 

Papildoma informacija

Autorius:
NŠA (Matematika)
Ugdymo programos pavadinimas:
Pagrindinio ugdymo programa
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Matematika
Klasė (klasės):
5 klasė
6 klasė
7 klasė
8 klasė
9 (I gimnazijos) klasė
10 (II gimnazijos) klasė
III gimnazijos klasė
IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai:
5–6 klasių koncentras
7–8 klasių koncentras
9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Mokėjimo mokytis kompetencija
Komunikavimo kompetencija
Pažinimo kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas:
Problemų sprendimas (C)
Sukūrimo metai:
2018
Atnaujinimo metai:
2021

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.