Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti
Matematika
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Metodinis leidinys „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“ skirtas šalies pedagogams, pedagogus rengiančioms aukštosioms mokykloms ir kvalifikacijos tobulinimo institucijoms. Tikimasi, kad jis padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą.
Metodinę priemonę parengė prof. dr. Aušra Kazlauskienė ir doc. dr. Ramutė Gaučaitė (Šiaulių universitetas); ŠMSM. 2018 m.
Autorius
NŠA (Matematika)
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa,
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Matematika
Klasė(-s)
5 klasė,
6 klasė,
7 klasė,
8 klasė,
9 (I gimnazijos) klasė,
10 (II gimnazijos) klasė,
III gimnazijos klasė,
IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras,
7–8 klasių koncentras,
9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras,
III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Mokėjimo mokytis kompetencija,
Komunikavimo kompetencija,
Pažinimo kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Problemų sprendimas (C)
Sukūrimo metai
2018
Atnaujinimo metai
2021
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.