Medijų ir informacinio raštingumo integravimo matematikos pamokose pavyzdžiai

Matematika
7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinė medžiaga apie medijų ir informacinio raštingumo integravimo galimybes matematikos pamokose. Medžiagoje pateikti 3 integravimo pavyzdžiai, tinkami 7-10 klasėse.

Medžiagą parengė Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkė Albina Zdanevičienė, 2019 m.

Autorius
NŠA (Matematika)
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa, Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Matematika
Klasė(-s)
7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
Klasių koncentrai
7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Mokėjimo mokytis kompetencija, Pažinimo kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Gilus supratimas ir argumentavimas (A), Matematinis komunikavimas (B), Problemų sprendimas (C)
Dalyko mokymosi turinio sritis
Skaičiai ir skaičiavimai
Sukūrimo metai
2019

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.