Patarimai mokytojui, skirti mokant lietuvių kalbos 1–2 klasėse
Lietuvių kalba ir literatūra
1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Metodinė priemonė, skirta lietuvių kalbos 1–2 klasėse mokantiems pedagogams, dirbantiems mokyklose, ugdymo programas vykdančiose tautinės mažumos kalba.
Metodinėje priemonėje „Patarimai mokytojui“ aptarti dvikalbio ugdymo metodologiniai pagrindai. Kartu su praktiniais kalbos ugdymo pavyzdžiais pateiktos veiksmingos ankstyvojo mokyklinio amžiaus mokinių lietuvių kalbos, dvikalbio ugdymo strategijos, būdai. Pateikiami metodiniai patarimai mokytojui, kaip ugdyti lietuvių kalbos gebėjimus, kai mokinių kalbinė patirtis ir gebėjimai yra skirtingi. Daug dėmesio skiriama ugdymo situacijoms, kai mokinių kalbinė patirtis ypač menka.
Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Kalbinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Lietuvių kalba ir literatūra
Klasė(-s)
1 klasė,
2 klasė,
3 klasė,
4 klasė
Klasių koncentrai
1–2 klasių koncentras,
3–4 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Pažinimo kompetencija,
Socialinė pilietinė kompetencija,
Pilietiškumo kompetencija,
Kūrybiškumo kompetencija,
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija,
Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Kalbos pažinimas (D)
Sukūrimo metai
2014
Atnaujinimo metai
2015
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.