Metodinės rekomendacijos dėl lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelių tautinių mažumų mokyklose

Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinėse rekomendacijose aprašomi du lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai, atitinkantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo didaktinius ypatumus ir psichologinę vystymosi raidą: socialinę emocinę ir kognityvinę (suvokimą, mąstymą, kalbos vystymąsi ir kitus gebėjimus).

Rekomenduojami lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai pateikiami aprašant esminius abiejų modelių organizavimo principus, prielaidas, pranašumus ir ypatumus. Abu lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelius galima vykdyti tiek ikimokyklinio ugdymo grupėse, tiek priešmokyklinėse grupėse. Svarbu atsižvelgti į konkretų vaikų poreikį, mokytojo pasirengimą ir galimybes organizuoti ugdymą lietuvių kalba.

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Klasė(-s)
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Pažinimo kompetencija
Sukūrimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.