Metodinės rekomendacijos dėl lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelių tautinių mažumų mokyklose
Metodinėse rekomendacijose aprašomi du lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai, atitinkantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo didaktinius ypatumus ir psichologinę vystymosi raidą: socialinę emocinę ir kognityvinę (suvokimą, mąstymą, kalbos vystymąsi ir kitus gebėjimus).
Rekomenduojami lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai pateikiami aprašant esminius abiejų modelių organizavimo principus, prielaidas, pranašumus ir ypatumus. Abu lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelius galima vykdyti tiek ikimokyklinio ugdymo grupėse, tiek priešmokyklinėse grupėse. Svarbu atsižvelgti į konkretų vaikų poreikį, mokytojo pasirengimą ir galimybes organizuoti ugdymą lietuvių kalba.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .