Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme
Leidinyje pateikiamos rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Pateikiami patarimai, kaip ugdymo įstaigų bendruomenės galėtų ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikus nuotolinio ugdymo sąlygomis, tikslingai palaikydamos kontaktą su vaikais ir jų tėvais (globėjais).
Aptariamos elektroninio dienyno pasirinkimo galimybės ir nauda. Pristatomos veiklos, kurias vaikai kartu su tėvais ar kitais juos prižiūrinčiais asmenimis galėtų įgyvendinti nuotolinio ugdymo sąlygomis.
Tikimasi, kad leidinyje siūlomos ugdymo idėjos bus įdomios ne tik pedagogams, bet ir ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais besidomintiems asmenims.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .