Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Leidinyje pateikiamos rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Pateikiami patarimai, kaip ugdymo įstaigų bendruomenės galėtų ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikus nuotolinio ugdymo sąlygomis, tikslingai palaikydamos kontaktą su vaikais ir jų tėvais (globėjais). 

Aptariamos elektroninio dienyno pasirinkimo galimybės ir nauda. Pristatomos veiklos, kurias vaikai kartu su tėvais ar kitais juos prižiūrinčiais asmenimis galėtų įgyvendinti nuotolinio ugdymo sąlygomis.
Tikimasi, kad leidinyje siūlomos ugdymo idėjos bus įdomios ne tik pedagogams, bet ir ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais besidomintiems asmenims.

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Klasė(-s)
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.