Metodinė medžiaga integraliam gamtamoksliniam ugdymui 5–8 klasėse

Biologija, Chemija, Fizika, Gamtos mokslai
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinėje medžiagoje pateikti ilgalaikių planų, veiklos planų ir užduočių skirtingiems pasiekimų lygiams pavyzdžiai. Medžiaga skirta mokykloms, pasirinkusioms 5–8 klasėse dirbti pagal gamtos mokslų bendrąją programą (2022), tačiau gali būti naudinga ir kitoms mokykloms, kuriose 7–8 klasėse bus mokomasi atskirų biologijos, chemijos ir fizikos dalykų.

Medžiaga parengta pagal mokytojų, išbandžiusių Integruoto gamtos mokslų kurso programą (2015), pateiktą informaciją. Rengėjai: Vytautas Kavaliauskas, doc. dr. Aušra Kynienė, doc. dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė, doc. dr. Asta Meškauskienė, dr. Grita Skujienė, doc. dr. Rimantas Vaitkus.

ESF projektas „Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme“ (per.nr. 09.2.1-ESFA-V-726-04-0001).

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Biologija, Chemija, Fizika, Gamtos mokslai
Klasė(-s)
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras, 7–8 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas
Gamtamokslinis tyrinėjimas (C)
Sukūrimo metai
2022

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.