Valdovo pasiuntinys

Istorija, Dailė, Medijų menas, Visuomeninis ugdymas
3 klasė, 4 klasė, 5 klasė, 6 klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Žaidėjai kviečiami atlikti penkias intriguojančias užduotis, kurias įveikdami apsilankys penkiose Valdovų rūmų erdvėse ir susitiks su skirtingais valdovo šeimos nariais.

Žaidėjui teks pasukti galvą: kaip tinkamai aprengti valdovę; parinkti šarvus ir kovos ginklą riteriui; sudaryti Lietuvos didžiųjų kunigaikščių genealoginį medį; „išsikepti“ Lietuvos ir Lenkijos valdovės Bonos Sforcos (Sforza, 1494–1557) mėgstamų itališkų vaflių.

Nė vienas, atlikęs užduotį, neliks be atlygio – ją įveikęs, valdovo pasiuntiniu tapęs žaidėjas turės galimybę susikurti savo asmeninį herbą ir šūkį. Žaidimas skirtas praplėsti Lietuvos istorijos, valdovų genealogijos ir valstybės heraldikos supratimą, o spalvingi dailininkės Linos Itagaki piešiniai padės formuotis bendrą Renesanso epochos valdovų rūmų vaizdinį.

Peržiūrėti priemonę
Autorius
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai
SMP tipas
Edukacinis žaidimas
Ugdymo programos pavadinimas
Pradinio ugdymo programa, Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Visuomeninis ugdymas, Meninis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Istorija, Dailė, Medijų menas, Visuomeninis ugdymas
Klasė(s)
3 klasė, 4 klasė, 5 klasė, 6 klasė
Klasių koncentrai
3–4 klasių koncentras, 5–6 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Taip
Mokamas
Ne
Teikėjas
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai
Kalba
lietuvių
Sukūrimo metai
2020

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.