Voices Intermediate (B1)
METODINIAI PRINCIPAI.
Voices – tai modernus, turiningas, kruopščiai parengtas ir interaktyvus kursas, kuriame kalbos mokymasis derinamas su globaliomis problemomis, skatinant tobulinti besimokančiųjų kalbinius įgūdžius, nagrinėjant temas, susijusias su socialine ir kultūrine įvairove, aplinka ir šiuolaikinėmis problemomis. Vadovėlį sudaro septynių vadovėlių serija, nuo A2 (Pradedantis vartotojas) iki C1 (Pažengęs vartotojas) lygio pagal bendrąjį Europos šalių kalbų mokymosi aprašą. Pagrindinis dėmesys skiriamas šiems kalbos ugdymo principams ir kompetencijoms:
Autentiškas turinys: vadovėlis „Voices“ apima autentiškus „National Geographic“ straipsnius, vaizdo įrašus ir nuotraukas, kurie yra vertingi kalbos praktikos ištekliai, o besimokantiesiems suteikiamas patrauklus realaus pasaulio turinys;
Kalbos ugdymas: vadovėlyje pateikiamas išsamus kalbos ugdymo metodas, apimantis keturis kalbos įgūdžius – klausymą, kalbėjimą, skaitymą ir rašymą. Besimokantieji užsiima prasminga ir interaktyvia veikla, kad pagerintų savo žodyną, gramatiką, tarimą ir bendrą kalbos mokėjimą, susipažįsta su įvairiomis komunikacijos formomis;
Integruoti įgūdžiai: „Voices“ pabrėžia kalbos įgūdžių integravimą, leidžiantį besimokantiesiems pritaikyti savo žinias įvairiuose kontekstuose. Ši integracija užtikrina holistinį ir subalansuotą požiūrį į kalbos mokymąsi;
Tyrimo įgūdžiai: „Voices“ pabrėžia tyrimų svarbą ir suteikia besimoknatiesiems būtinų įgūdžių atlikti nepriklausomus tyrimus. Jie mokosi rinkti informaciją iš patikimų šaltinių, analizuoti duomenis ir nuosekliai pateikti savo išvadas;
Kultūrinis sąmoningumas: „Voices“ skatina kultūrinį sąmoningumą ir jautrumą tyrinėjant įvairias pasaulio perspektyvas ir tradicijas. Besimokantieji skatinami apmąstyti savo kultūrinę kilmę, tapatybę, vertinti ir gerbti kitus;
Aplinkos ir pasaulinis sąmoningumas: kaip „National Geographic Learning“ dalis, „Voices“ apima turinį, kuris didina informuotumą apie aplinkosaugos problemas, tvarią ir žaliąją ekonomiką ir pasaulinius iššūkius. Besimokantieji tyrinėja tokias temas kaip klimato kaita, laukinės gamtos išsaugojimas, tvari praktika ir socialinis teisingumas, skatindami juos tapti atsakingais pasaulio piliečiais;
Asmeninis ir socialinis tobulėjimas: „Voices“ tikslas – ugdyti asmeninius ir socialinius įgūdžius, skatinant savirefleksiją, empatiją ir savimonę. Vykdydami veiklą, orientuotą į asmeninį augimą, besimokantieji tampa labiau pasitikintys ir geriau supranta save ir kitus.
Bendradarbiavimas ir bendravimas: „Voices“ skatina besimokančiuosius bendradarbiauti su savo bendraamžiais per grupinius projektus, diskusijas ir pristatymus. Ši veikla skatina komandinį darbą, efektyvų bendravimą ir gebėjimą keistis idėjomis ir nuomonėmis;
Kritinis mąstymas: „Voices“ skatina besimokančiuosius kritiškai mąstyti ir ugdyti savo analitinius įgūdžius per susimąstyti skatinančią veiklą ir diskusijas. Besimokantiesiems kyla iššūkis analizuoti informaciją, vertinti argumentus ir efektyviai reikšti savo nuomonę;
Personalizavimas ir turinio diferencijavimas: „Voices“ atpažįsta individualius besimokančiųjų mokymosi poreikius ir pageidavimus, suteikia galimybę individualizuoti turinį ir jį pritaikyti. Besimokantieji gali rinktis iš įvairių temų ir veiklų, kurios atitinka jų interesus ir tikslus;
Technologijų integravimas ir medijų raštingumas: „Voices“ naudoja technologijas, kad pagerintų mokymosi patirtį. Vadovėlis apima daugialypės terpės išteklius, interaktyvius pratimus ir internetinius komponentus, leidžiančius besimokantiesiems dinamiškai ir interaktyviai įsitraukti į turinį. Padeda mokiniams ugdyti įgūdžius, reikalingus norint efektyviai naršyti ir suprasti įvairias žiniasklaidos formas. Jie mokosi įvertinti šaltinių patikimumą, atpažinti klaidinančią informaciją ir tiksliai interpretuoti žiniasklaidos pranešimus;
Vertinimas ir grįžtamasis ryšys (refleksija): „Voices“ siūlo reguliarias savęs įvertinimo ir grįžtamojo ryšio galimybes (refleksijos), leidžiančias besimokantiesiems stebėti savo pažangą ir nustatyti tobulinimo sritis. Šis į grįžtamąjį ryšį (refleksiją) orientuotas požiūris palengvina į besimokantįjį orientuotą aplinką, kuri palaiko nuolatinį augimą.
„Voices“ suteikia visapusišką kalbų mokymosi patirtį, kuri neapsiriboja vien tik kalbos mokėjimu. Integruojant autentišką turinį, kultūrinį sąmoningumą, kritinį mąstymą ir personalizavimą, mokymosi kursas suteikia besimokantiesiems reikalingų kalbos įgūdžių ir globalių perspektyvų.
Vadovėlio sandara.
▪ Mokinio knyga (su/be interaktyviomis el. pratybomis):
Mokinio knygą sudaro 12 skyrių A1, A2, A2/B1 lygiuose ir 10 skyrių – B1, B1/B2, B2 ir C1 lygiuose. Kiekvienas jų prasideda autentiškomis ir įspūdingomis nuotraukomis, kuriose pristatoma pagrindinė skyriaus mintis, skatinančios diskusijas bei įžvalgas. Šis įtraukiantis vadovėlis sujungia nuostabią „National Geographic“ tyrinėtojų iš įvairių sričių patirtį, įžvalgas ir pasakojimus. Besimokantieji turi unikalią galimybę leistis į virtualią kelionę, gilintis į tyrinėtojų nuotykius, suprasti jų perspektyvas ir mūsų planetos laukiančius iššūkius. Kiekvieno skyriaus ir pamokos pradžioje mokytojams ir besimokantiesiems pateikiami tikslai, kad mokymasis būtų koncentruotas ir tikslingas Kiekviename skyriuje yra du gramatikos punktai, kontekstualizuoti skaitymo ar klausymo tekstuose. Veikla pereina nuo kontroliuojamos praktikos prie laisvesnių, labiau individualizuotų užduočių. Klausymosi pamokose mokiniai susiduria su įvairiausiais autentiškais akcentais ir klausomo teksto tipais. Rašymo pamokose laikomasi procesinio rašymo metodo, pateikiant modelį ir pagrindinius žingsnius, kad besimokantieji galėtų savarankiškai kurti įvairių tipų tekstus. Bendravimo įgūdžiai suteikia besimokantiems galimybę išmokti strategijų, kad taptų savimi pasitikinčiais ir sėkmingais komunikatoriais. Pamokos įtraukia į įvairias hipotetines situacijas ir skatina analizuoti bei apmąstyti, bendravimą klasėje ir už jos ribų. Kiekviena pamoka suteikia galimybę bendrauti įvairiais formatais, įskaitant užsiėmimus porose ir grupėse, diskusijas klasėje, vaidmenų žaidimus ir debatus. Kiekvieno skyriaus pabaigoje besimokantieji kviečiami reflektuoti ir peržiūrėti ką jie išmoko. Skiltis „Explore More“ siūlo būdus, kuriais mokytojas ir besimokantieji gali daugiau sužinoti apie kiekvienoje pamokoje nagrinėjamą temą. Visi vadovėlio skyriai praturtinti.
▪ Pratybos (su/be atsakymais)
▪ Mokytojo knyga su integruota mokinio knyga ir papildoma medžiaga: gramatikos, žodyno, tarimo, mediacijos ir komunikacijos darbalapiais, prieiga prie testų, garso ir vaizdo įrašų, struktūruotais paaiškinimais, metodinėmis rekomendacijomis ir patarimais, kaip planuoti bei vesti pamokas.
Voices Intermediate B1 yra ketvirtoji dalis iš septynių lygių vadovėlių serijos.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .