Istorija. Vadovėlis 9 klasei, II dalis
Vadovėlio ašis – probleminis mokymas. Dauguma vadovėlio potemių pradedama problema, ją mokiniams siūloma išspręsti susipažinus su pateikta informacija. Iškeltų probleminių klausimų tikslas – ne tik sudominti mokinį perskaityti vadovėlio tekstą, bet ir skatinti jį ieškoti atsakymo, kaip išspręsti praeities problemas, kelti klausimus, pateikti argumentų, diskutuoti, paneigti vyraujančius stereotipus, susieti įvykius su šiandiena. Toks mokymas padeda ugdyti atnaujintoje programoje išskirtas kompetencijas, leidžia mokiniui susidaryti išsamų vaizdą apie praeitį, susieti istorinius įvykius su dabartimi.
Vadovėlyje didelis dėmesys skiriamas užduotims, kompetencijų ugdymui. Diferencijuotos užduotys leidžia individualizuoti mokymą, o daugybė šaltinių ir vaizdinė medžiaga padeda išsamiau apžvelgti gvildenamą temą.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .