Istorija. Vadovėlis 8 klasei, II dalis
Vadovėlio II dalies įvade aptariama, kas būdinga ankstyviesiems Naujiesiems laikams ir kodėl jie išskiriami kaip istorinė epocha. Toliau laukia pažintis su keturiais temų blokais – skyriais, pasakojančiais ankstyvųjų Naujųjų laikų Europos istoriją: „Pasaulėžiūra ir kultūra“, „Valstybių konkurencija“, „Visuomenės pokyčiai“, „Paveldas ir istorinė kultūra“.
Autorinį vadovėlio tekstą papildo įvairūs kryptingai atrinkti rašytiniai šaltiniai, žemėlapiai ir iliustracijos. Ši medžiaga lavina vaizduotę, padeda įsigilinti į analizuojamus istorijos klausimus. Dauguma pateiktų istorijos šaltinių ir tekstų yra mažai žinomi arba iki šiol apskritai nenagrinėti, skatinantys kritinį mąstymą ir platesnį požiūrį į istoriją.
Vadovėlio pradžioje iškeliami pagrindiniai temos tikslai ir uždaviniai. Po kiekviena temos poteme pateikiama klausimų ir užduočių, po visa tema yra apibendrinamųjų klausimų, smalsumą skatinančių užduočių, kviečiančių dirbti savarankiškai (skiltis „Tyrinėkite!“), vertybinių ir nuomonės klausimų (skiltis „Išsakykite savo nuomonę“). Šios užduotys padeda geriau suvokti pateiktą medžiagą, skatina tyrinėti, kritiškai mąstyti, argumentuotai išsakyti nuomonę istorijos temomis.
Vadovėlio pabaigoje – svarbiausių sąvokų, kurios pažymėtos ir pagrindiniame tekste, žodynėlis.
Istorijos mokymo priemonių komplektą 8 klasei sudaro vadovėlis (2 dalys) ir pratybos (2 dalys). Komplektą papildo:
- ilgalaikis mokymo planas;
- skaitmeninis mokymo(si) turinys: vadovėlio turinį papildanti būtina informacija pasiekiama greitojo atsako kodais (QR);
- skaitmeninė vadovėlio versija – platformoje „Opiq“.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .