First Success B2
„First Success B2“ struktūra užtikrina integruotą keturių pagrindinių kalbinių įgūdžių (klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo) lavinimą per autentiškus tekstus, modelines situacijas ir tikslines užduotis. Kiekviename skyriuje sistemingai pateikiamos egzaminui būdingos užduotys – klausymo (1–4 dalys), skaitymo (5–7 dalys), rašymo ir kalbėjimo praktikos. Kalbėjimo daliai mokiniai ruošiami per frazių bankus, vaizdo įrašus ir interaktyvias veiklas, o rašymo pamokos kiekvieno modulio pabaigoje padeda įsisavinti įvairius žanrus, struktūrą ir stilistiką.
Rašymo kompetencijai ugdyti skiriamas ypatingas dėmesys – naudojamos diskusinės užduotys, modeliniai tekstai, kalbinės raiškos frazės bei egzamino strategijos. Mokinių savarankiškumą ir atsakomybę stiprina kontroliniai sąrašai (angl. checklists) ir tarpusavio vertinimas. Aprėpiamos visos B2 First egzamino rašymo užduočių formos, įskaitant ir ataskaitą (report) – žanrą, specifinį tik standartiniam B2 First formatui.
Gramatika pateikiama indukciniu metodu – mokiniai patys atranda dėsningumus, o žinias įtvirtina per užduotis, susietas su komunikacinėmis situacijomis. Papildomai naudojama vaizdo medžiaga ir skaitmeninė „First Success Online Practice“ platforma.
Žodyno plėtojimas grindžiamas kontekstiniu mokymusi – kiekviename modulyje pateikiamos dvi žodyno pamokos, apimančios tiek pagrindinių reikšmių suvokimą, tiek gilesnį supratimą pagal egzamino reikalavimus. Dokumentinė vaizdo medžiaga suteikia galimybę išgirsti realią šnekamąją kalbą bei plėsti leksiką klausymo kontekste.
Kompetencijų integracija – esminė kurso ašis. Programa skirta ugdyti kritinį mąstymą, problemų sprendimą, skaitmeninį raštingumą, kūrybiškumą, tarpkultūrinį sąmoningumą bei emocijų valdymą. Mokiniai mokomi atsakingai naudotis informacija, vertinti šaltinių patikimumą, dirbti komandoje, kūrybiškai taikyti skaitmeninius įrankius.
Įtraukusis ugdymas – vadovėlis siūlo skirtingų lygių užduotis pažengusiems bei adaptuotas versijas mokiniams, turintiems disleksiją. Tai užtikrina galimybę mokytis kiekvienam, atsižvelgiant į jo individualius poreikius.
Vertinimas mokymuisi (Assessment for Learning) taikomas viso kurso metu – skatinama savirefleksija, įsitraukimas į mokymosi procesą, grįžtamojo ryšio teikimas. Mokytojai gauna informaciją apie pažangą, o mokiniai – konkrečias rekomendacijas tobulėjimui. Galima taikyti diagnostinį testą kursui pradedant, kad būtų tiksliai nustatytas mokinių lygis ir poreikiai.
Programa orientuota ne tik į egzamino rezultatą, bet ir į tvarių kalbinių įgūdžių formavimą, sklandų perėjimą į aukštesnį kalbos mokymosi lygį bei aktyvų, sąmoningą dalyvavimą mokymosi procese.
Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo(si) aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Skaitmeninis turinys, mokymosi ir įsivertinimo medžiaga leidžia padidinti mokinių savarankiškumą ir sumažinti mokytojo darbo sąnaudas. Vadovėlis yra šiuolaikiškas, patrauklus paaugliams ir patogus mokytojams.
Vadovėlio komplekto dalys:
- mokinio knyga su internetine prieiga (Online Practice);
- pratybų knyga;
- elektroninė pratybų knyga (e-workbook);
- elektroninis vadovėlis (e-book);
- mokytojo knyga ir prieiga prie elektroninio vadovėlio ir pratybų, mokytojo išteklių;
- interaktyvios lentos medžiaga CPT;
- testų bankas.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .