On Screen B1+ Revised IX kl. VIII m.m.
Vadovėlis skirtas nuosekliam ir sistemingam sakytinio teksto supratimo (klausymui), rašytinio teksto supratimo (skaitymo), kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo), rašytinio teksto kūrimo (rašymo) ir kalbėjimo įgūdžių vystymui. Anglų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekvienoje pamokoje, kurios yra orientuotos į mokymosi stilių įvairovę bei skirtingų gebėjimų mokinius. Kiekviename vadovėlio modulyje pateikiama tarpkultūrinio lavinimo bei tarpdalykinės integracijos pamoka. Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką. Skaitymo gebėjimų ugdymo užduotys atitinka Bendrosiose programose numatytus rašytinio teksto supratimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį. Rašytinių tekstų turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka brandos egzamino programoje numatytas temas ir potemius: žmogus ir pasaulis, sveikata ir mityba, sveika gyvensena, kelionės, gamtos reiškiniai, menas, dailė, aplinka, švietimas ir darbas ir t.t. Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys atitinka Bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose numatytus rašytinio teksto kūrimo pasiekimų reikalavimus, kurie orientuojami į Europos Tarybos nustatytą kalbos mokėjimo lygį B1. Ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį, parinkti kalbos raiškos priemones, atitinkančias užduoties turinį ir rašymo tikslą, pritaikyti kalbos stilių pagal adresatą ir kuriamą situaciją, taisyklingai vartoti kalbos priemones. Rašytinio teksto supratimo (skaitymo), kalbos priemonių vartojimo (kalbos vartojimo) ir rašytinio teksto kūrimo (rašymo) įgūdžiams tobulinti yra pateikiamos instrukcijos, kaip mokytis atlikti pateikiamo tipo užduotį. Į pratybas integruota gramatika, kuri padeda ugdyti leksinių ir gramatinių struktūrų taisyklingo vartojimo kompetenciją. Vadovėlio prieduose pateikiamos papildomos užduotys tolimesniam mokymui(si) taisyklingai vartoti kalbos priemones.
Mokytojo knygoje mokytojai ras suformuluotus kiekvienos pamokos mokymo uždavinius, papildomos medžiagos kultūros temomis, visų užduočių atsakymus, pažangos nustatymo testus bei papildomų užduočių pavyzdžių.
Naujovė – interaktyvus elektroninis vadovėlis (ie-book) ir kompiuterinė programa interaktyvioms lentoms (IWS). Ie-book - kompaktinė plokštelė – interaktyvus elektroninis vadovėlis, skirtas mokinio individualiam ir savarankiškam įgytų žinių įtvirtinimui ir kartojimui. Kompiuterinė programa interaktyviai lentai (IWS) yra skirta mokytojo darbui klasėje, kurioje yra interaktyvus elektroninis vadovėlis, interaktyvi elektroninė mokytojo knyga, interaktyvios elektroninės pratybos. Papildomai Ie-book ir IWS yra integruota audio, video medžiaga, interaktyvūs žaidimai. Vadovėlis ir pratybos turi mobiliąją platformą užduotims atlikti internete (DigiBook).
Daugiau informacijos apie vadovėlį
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .