English Code Level 2

Jeanne Perrett, Annette Flavel
Užsienio kalba (pirmoji)
3 klasė, 4 klasė
anglų
Vadovėlis English Code Level 2 orientuotas į A1/A1+ (pradedančiųjų) kalbos mokėjimo lygį ir gali būti naudojamas pradinio ugdymo 3-4 klasėje (2 mokymo metai). Vadovėlis tinkamas ugdyti besimokančiuosius pagal atnaujintas Bendrąsias programas. English Code unikalumą atskleidžia kodavimo mąstysenos ugdymas, kuri padeda kūrybiškai mokytis kalbų, įsitraukti į turinį, skatina kūrybiškumą, problemų sprendimą, bendradarbiavimą ir bendravimą realiame pasaulyje. Vadovėlis atitinka Bendrųjų Europos kalbų metmenyse (2020) pateikiamus kalbos mokėjimo lygių aprašus.
Išplėsti Suskleisti

METODINIAI PRINCIPAI.


English Code – tai unikalus anglų kalbos mokymo kursas pradiniam ugdymui (0-4 klasėms) ir 5-8 klasėms, kuris atskleidžia įtikinančią ir nustebinančią kalbos galią, nuo A0 (pagalbinis nemokantiems kalbos) iki B1 (vidutiniškai pažengęs) lygio. Vadovėlis padeda ugdyti kodavimo mąstymą, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Integruotas STEAM (mokslas, technologijos, inžinerija, menas ir matematika) skatina natūralų besimokančiųjų smalsumą ir sutelkia aiškų dėmesį į funkcinę kalbą, skatina besimokančiuosius tapti efektyviais ir pasitikinčiais anglų kalbos naudotojais klasėje ir už jos ribų. STEAM veikla skatina esminių įgūdžių ugdymą, ugdo besimokančiuosius mokymuisi visą gyvenimą, kad jie galėtų lengvai prisitaikyti, mąstyti žingsniu į priekį ir kurti naujoves. Kodavimo mąstysena skatina besimokančiuosius eksperimentuoti mokant informatinio mąstymo atsparumo, bendradarbiavimo ir problemų sprendimo. Vadovėlyje gausu projektinės veiklos, kuri įkvepia ir sutelkia mokymąsi nuo pat pradžių; kritinio mąstymo veikla, padeda besimokantiesiems ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius, ir bendradarbiavimą, suteikiančią besimokantiesiems įvairių galimybių tobulinti pristatymo ir klausymo įgūdžius. „Minkštieji“ įgūdžiai tampa vis svarbesni greitai besikeičiančioje ir neapibrėžtoje ateityje. Todėl vadovėlis English Code sudarytas taip, kad būtų akcentuojamos kompetencijos – kūrybiškumas, bendravimas, kritinis mąstymas, bendradarbiavimas. Besimokantieji kviečiami tyrinėti patrauklias kultūras visame pasaulyje ir palyginti su savo kultūra. Jie skatinami pagalvoti apie savo vietą pasaulyje ir įtaką aplinkiniams, gamtinei aplinkai, padeda ugdyti pasaulio piliečius. Kai besimokantieji dirba kartu, jie gali mokytis vieni iš kitų ir dalytis idėjomis saugodami ir palaikydami aplinką. Kiekvienas mokinys mąsto ir mokosi skirtingai, todėl dirbant kartu, metamas iššūkis plėtoti savo idėjas. Vadovėlis suteikia galimybę tobulėti bendradarbiaujant per socialinę sąveiką, ugdykite oratorystės gebėjimus, mokytis savivaldos ir lyderystės įgūdžių bei tobulinti problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius. Vadovėlyje naudojamas indukcinis gramatikos mokymo metodas -besimokantiesiems suteikiamos priemonės patiems atrasti gramatikos taisykles. Tai pasiekiama mokant gramatikos struktūras įsimintinomis dalimis.


VADOVĖLIO SANDARA.



  • Mokinio knyga su interaktyviomis pratybomis: Kiekvieno lygio mokinio knygą sudaro 8 skyriai ir 2 papildomi skyriai - žinių įtvirtinimui ir refleksijai bei kultūrai. Kiekvienas mokinio knygos skyrius turi aiškią struktūrą ir praturtinamas skyriaus temos, kalbos, fonetikos, eksperimento ir projekto laboratorijomis. Projektinė veikla įkvepia ir sutelkia besimokančiuosius vienam tikslui bei suteikia jiems mokymosi kontrolės ir krypties jausmą. Skyriaus pradžioje mokiniams pateikiama problema, kurią jie turi apgalvoti ir išspręsti. Mokinio knygoje esantys vaizdo įrašai yra puikus būdas mokytis, įsiminti, peržiūrėti žodyną ir
    mokymosi įgūdžius. Vaizdo įrašų naudojimas gali būti ir linksmas, ir įtraukiantis, tačiau norint juos efektyviai naudoti, mokytojui pateikiamos skirtingos jų naudojimo technikos ir veiklos rūšys, priklausomai nuo vaizdo įrašo turinio ir pamokos tikslo. Vaidinimai – tai dar viena unikali metodika ir puikus būdas besimokantiesiems peržiūrėti savo mokymosi įgūdžius. Vaidinimai gali padėti mokinukams susitapatinti su veikėjais ir tyrinėti jų jausmus. Tai taip pat gali sustiprinti pasitikėjimą savimi, kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Įdomūs, interaktyvūs pratimai, prieigą į kuriuos turi kiekvieno lygio mokinio knyga, gali būti paskirti kaip namų darbai arba papildoma veikla.

  • Pratybos – mokinio knygos pastiprinimas, jei reikia įtvirtinti žinias per praktiką. Kiekvienų pratybų gale besimokantysis ras pažangos lipdukus, padedančius įsivertinti save ir įtraukiančius į smagų ”žvaigždučių” rinkimą. Užduočių diferencijavimas - suteikia galimybę besimokantiems tą pačią veiklą atlikti savo tempu. Tai suteikia daugiau pasirinkimo ir lankstumo. 

  • Mokytojo knyga su integruota mokinio knyga, papildoma medžiaga ir prieiga prie interaktyvios lentos bei kitų šaltinių- nepakeičiamas įrankis kiekvienam mokytojui, kur jis gali rasti viską ko jam reikia: išsamias ir lengvai sekamas gaires, kiekvienos pamokos planą, instrukcijas, atsakymus, papildomą veiklą ir pamokų idėjas, papildomas veiklas, žaidimų banką, garso bei vaizdo įrašus. English Code Level 2 yra trečioji dalis iš septynių lygių vadovėlių serijos.

Ugdymo programos pavadinimas
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis
1
Vadovėlio dalių skaičius
1
Vadovėlio serija
English Code
Vertintojai
Irena Linkytė, Rita Šlerienė, Daiva Stragauskienė
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Taip
Klasės
3 klasė, 4 klasė
Kalba
anglų
Puslapių skaičius
147
Pirmojo leidimo metai
2020
ISBN
9781292352312
Skaitmeninis
Ne
Teikėjas
Pearson Central Europe atstovybė
Teikėjo adresas
Ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, Lenkija
Teikėjo telefonas
+48221288200
Teikėjo svetainė
www.pearson.com/languages
Nuoroda
www.pearson.com/languages/educators/connected-english-learning-program/pre-primary-and-primary/english-code.html
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.