hero

Vadovėlių duomenų bazė

Gateway 2nd edition. CI lygis XII klasė

Amanda French, Miles Hordern, David Spencer
Anglų kalbos vadovėlis Gateway 2nd edition – C1 tinkamas naudoti mokyklose, mokantis anglų kaip pirmosios užsienio kalbos IV gimnazijos klasėje (12 klasėje) mokyti mokinius, kurie jau yra pasiekę kalbos mokėjimo lygį B2+ ir siekia aukštesnio lygio C1 (pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis). Vadovėlis ypač tinkamas itin gabiems mokiniams, kurie siekia tobulinti savo anglų kalbos komunikacines kompetencijas, rengiantis tolesnėms akademinėms studijoms.
Išplėsti Suskleisti

Vadovėlio medžiagoje integruojamas kalbinių komunikacinių gebėjimų ir bendrųjų 21 amžiaus gyvenimo gebėjimų (Life Skills) ugdymas. Atlikdami kalbines veiklas, mokiniai gali ugdytis esminius akademinius, socialinius, organizacinius, IKT naudojimo, būsimam darbui reikalingus gebėjimus. Mokiniai skatinami mokytis savarankiškai ir įsivertinti savo pažangą bei pasiekimus.

Vadovėlyje pateikiami įsivertinimo testai, kurie lavina tam tikras kalbinių veiklų atlikimo strategijas bei įtvirtina testų atlikimo technikas ir padeda pasirengti įvairiems egzaminams. Numatomas itin šiuolaikiškas mokymo ir mokymosi būdas –  Flipped Classroom, kai mokiniai namuose individualiai atlieka tam tikras veiklas pagal pateiktus darbalapius, o vėliau šios veiklos aptariamos ir plėtojamos dirbant klasėje kartu su kitais mokiniais. Toks metodas leidžia mokytojui efektyviai išnaudoti pamokos laiką bei skatina mokinių savarankiškumą, atsakomybę, mokymosi autonomiją. Leidyklos svetainėje www.macmillangateway2.com pateikiama turtinga vadovėlio komplekto išteklių  bazė, prieinama mokytojams ir mokiniams, naudojantis asmeniniu kodu.

Kalbos vartojimo ir kalbinių gebėjimų plėtojimo kontekstai yra autentiški, aktualūs šiuolaikiniam bręstančiam jaunimui, planuojančiam tolesnę mokymosi ar darbo veiklą.

Skaitymo užduotimis mokoma suprasti akademinėje bei viešojoje / socialinėje erdvėje vartojamus autentiškus rašytinius tekstus, pvz., mokslinius ir publicistinius straipsnius, tinklaraščius, rašytinius interviu ir pan. 

Klausymo užduotys taip pat orientuotos į akademinio ir viešojo / socialinio diskurso suvokimą – mokomasi suprasti paskaitų, seminarų kalbą, darbo pokalbio, radijo interviu specifiką, diskusijų, debatų efektyvumo požymius. 

Rašymo užduotys apima įvairius sudėtingesnius žanrus – oficialius laiškus, samprotavimo rašinius, akademinius esė, grafikų ir kitos vizualios informacijos aprašymus, ataskaitas, paraiškas, apžvalgas / recenzijas ir pan. 

Vadovėlio medžiagoje integruojamas kalbinių komunikacinių gebėjimų ir bendrųjų 21 amžiaus gyvenimo gebėjimų (Life Skills) ugdymas. Atlikdami kalbines veiklas, mokiniai gali ugdytis esminius akademinius, socialinius, organizacinius, IKT naudojimo, būsimam darbui reikalingus gebėjimus.  

Vadovėlyje pateikiama daugybė integruotų egzaminų tipo užduočių, pasirengimui skirtų uždavinių bei patarimų, kaip sėkmingai išlaikyti egzaminus. Pateikiama medžiaga, kuri padės plėtoti ne tik anglų kalbos žinias, bet ir tobulėti kitose srityse.

Vadovėlyje pateikiama medžiaga apima 90/120 valandų mokymo. Ji suskirstyta į 10 skyrių.

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Papildoma informacija

Ugdymo programos pavadinimas:
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis:
1
Vadovėlio dalių skaičius:
1
Vadovėlio serija:
Gateway
Vertintojai:
Nida Burneikaitė
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Klasės:
IV gimnazijos klasė
Kalba:
anglų
Puslapių skaičius:
152
Pirmojo leidimo metai:
2017
Leidimas:
Vadovėlio atnaujintas leidimas
ISBN:
9781786323156
Skaitmeninis:
Ne
Teikėjas:
Macmillan Publishers Limited
Teikėjo adresas:
Vytauto pr. 29, LT-44352 Kaunas
Teikėjo telefonas:
(8 37) 409 126
Teikėjo svetainė:
Teikėjo el. paštas:
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas: