iWonder 1. II klasė I m. m.
Vadovėlis turi skirtą mokytis metodinę sąrangą: interaktyvias užduotis žinioms įgyti ir kalbos gebėjimams (klausymui, skaitymui, rašymui, kalbėjimui ir kalbos vartojimui) lavinti, priemones pažangai ir pasiekimams įsivertinti bei savarankiško mokymosi interaktyvų elektroninį vadovėlį („Express DigiBooks“- internetinė mokymo/si platforma) ir mobiliąją programėlę (app) „iWonder“ atsisiųsti mokiniui. Anglų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir žaidybinėmis, gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekviename modulyje („Game/Let‘s play“, „Sing the song“, „Thinking Skills“, „Craftwork“, „Show and Tell“, „Values“). Kiekviename skyriuje pateikiama tarpkultūrinio lavinimo bei tarpdalykinės integracijos pamoka (CLIL). Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką.
Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai – spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir skaitmeninė medžiaga „Express DigiBooks“ platforma ir naujovė - mobilioji programėlė atsisiuntimui (app) „iWonder“. Dirbamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta (IWS). Įvadinis kursas, kuriame palaipsniui įvedamas rašymas ir skaitymas ir kita pagrindinė leksinė ir gramatinė medžiaga, atitinkanti ankstyvojo anglų kalbos mokymo programą. Vadovėlį sudaro 8 spalvingi moduliai („Spalvos. Mokykla“, „Formos. Numeriai“, „Šeima“, „Žaislai“, „Maistas. Vaisiai ir daržovės“, „Mano kaimynystė. Savaitės dienos“, „Kūnas. Laukiniai gyvūnai“, „Oras. Drabužiai“), atitinkantys Bendrąsias programas, kurie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus. Be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis, o tai labai svarbu šiame etape. Kalbėjimo įgūdžiai yra akcentuojami. Beveik visoms užduotims pateikiami pavyzdžiai, paaiškinimai, nuorodos. Tai skatina dirbti savarankiškai ir individualizuoti mokymosi procesą. Kiekvienas modulis susideda iš skirtingų skyrių, kuriuose yra gramatikos, skaitymo, tarimo įgūdžių, projektų skyreliai. Visos temos skirtos klausymo, skaitymo, kalbos vartojimo ir rašytinio teksto kūrimo įgūdžiams lavinti. Po kiekvieno modulio yra skyrelis „Review. My Progress Report“ - labai originalus ir naudingas kartojimo būdas. Kas antrame skyriuje yra skyrelis „Stebuklų pasaulis“ („A World of Wonder“) arba „Stebuklų istorijos“ („Wonder Tales“). Integruoto užsienio kalbos ir dalyko (CLIL) metodo taikymas padeda ne tik klausymo, skaitymo, kalbos vartojimo ir rašytinio teksto kūrimo įgūdžiams vystyti, bet ir tarpkultūrinei kompetencijai bei tarpdalykinei integracijai ugdyti. Kiekviename skyriuje yra užduočių ir klausimų, kurie skatina mokinį mąstyti, analizuoti. Aukščiau minėtų tikslų siekia ir skyrius „Garsai ir žodžiai“ - specialiai sukurta medžiaga, skatinanti aplinkos socialinį ir emocinį suvokimą.
Vadovėlio pabaigoje yra lipdukai. Kursas užtikrina žodyno ir kalbos struktūrų mokymą kontekste, akcentuojant kalbos supratimo gebėjimo ugdymą (klausymas ir kalbėjimas), naudojant komunikaciją skatinančias užduotis ir dialogus. Funkcionalūs ir vaikų kūrybingumą skatinantys pratimai, dainos, žaidimai, rankdarbiai padeda moksleiviams lavinti kalbos įgūdžius ir efektyviai naudoti kalbą bei mokytis skaityti bei rašyti.
Nuotaikingi skyriai, gausu iliustracijų, lentelių, nuotraukų.
Vadovėlio komplekto komponentai yra tarpusavyje susieti ir suderinti. Mokymo procesas pradedamas nuo raidyno ir sudarytas atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų mokinius, užduotys skatina kūrybišką mąstymą, atitinka vaikų amžių ir pomėgius, apima keturis pagrindinius gebėjimus: skaitymą, klausymą, rašymą ir kalbėjimą. Labai svarbu, kad mokiniai supažindinami su anglų kalbos abėcėle ir mokomi skaityti bei rašyti pagal šiuolaikinę metodiką. Raidynas (“My Wonder Alphabet Book“) gausiai iliustruotas paveikslėliais. Fonetinis raidyno mokymas. Jis skirtas pačiai mokymo pradžiai, paremtas klausymu ir kalbėjimu. Kurso pamokų temos trumpos ir konkrečios, užduotys žaismingos. Raidyną papildo dainelės, trumpi eilėraščiai, žaidimai. Naujų žodžių mokymui ir geresniam įsiminimui naudojami paveikslėliai. Užduotyse tikrinamas suvokimas ir mokoma mąstyti (pvz., reikia paklausyti tekstą ir pasirinkti teisingą atsakymą/paveikslėlį; paskaityti ir nupiešti). Tai pat mokiniai gali savarankiškai mokytis rašymo ir leksikos.
Naujovė: mobilioji programėlė (app) „iWonder“ atsisiuntimui su pagrindiniu personažu pelėdžiuku ROLO - tai yra nuotoliniu būdu valdomas pelėdžiukas, todėl ji egzistuoja nešiojamuosiuose įrenginiuose.
ROLO skaito, dainuoja ir žaidžia su vaikais. ROLO yra kaip mokytojas: padeda ir skatina bendradarbiavimą mokymosi procese. Tokiu būdu vaikai ir ROLO mokosi kartu; moksleiviai turi galimybę savarankiškai dirbti namuose. "iWonder" mobiliąją programėlę galima nemokamai atsisiųsti iš "Apple Store" iOS įrenginiams ir "Google Play" Android vartotojams. Ši atsisiųsta programėlė veikia kartu tik su "iWonder" vadovėliais. Naudodamiesi šia programėle vaikai gauna interaktyvius pratimus, gyvas dainas, vaizdo įrašus, susijusius su vadovėlio tema ir kitą medžiagą iš mokinio knygos, kur pasirodo pelėdžiukas ROLO.
iWonder 1 ie-Book (interaktyvioji elektroninė kompaktinė plokštelė) skirta individualiam ir savarankiškam moksleivio mokymuisi, kurioje sutalpinta visa vadovėlio medžiaga. Įdomios žaidybinės užduotys, komandinės viktorinos, žinias konsoliduojantys žaidimai, kurių tikslas yra pakartoti abėcėlę, leksinę ir gramatinę skyriaus medžiagą, daineles, tematinį žodyną.
„Express DigiBooks“ - tai internetinė mokymo/si platforma, gali būti įdiegiama įvairiuose išmaniuosiuose įrenginiuose bei kompiuteryje. Ji skirta mokinio individualiam ir savarankiškam įgytų žinių įtvirtinimui ir kartojimui. Yra įdomios žaidybinės užduotys. Ne tik mokiniai turi galimybę stebėti mokymosi pažangą, bet ir mokytojas gali lengvai kontroliuoti mokinių darbą, pasiekimus, matyti dažniausiai daromas klaidas, bendrauti su mokiniais už klasės ribų bei naudotis visais kitais internetinės mokymo/si platformos privalumais.
Kompiuterinė programa interaktyviai lentai (IWS) yra skirta mokytojo darbui klasėje, kurioje yra interaktyvus elektroninis vadovėlis, interaktyvi elektroninė mokytojo knyga, interaktyvios elektroninės pratybos. Papildomai į IWS yra integruota audio, video medžiaga, interaktyvūs žaidimai.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .