Right On! 2. VI klasė V m. m. A2 lygis
Šiuolaikiškai parengtą vadovėlį sudaro įvadinis kursas - skyrius skirtas medžiagos kartojimui („Apie save/ šeimos sudėtį“, „Skaičiai“, „Mokyklos gyvenimas“, „Šalys“, pagrindinė gramatikos medžiaga) ir 6 skyriai. Jų pagrindą sudaro tokios aktualios temos kaip „Sveika gyvensena, maitinimasis“, „Paslaugos, parduotuvės, pirkiniai“, „Šiuolaikinės informacinės (televizija, radijas, spauda) ir kompiuterinės technologijos“ ir kitos temos, kurios atitinka Bendrąsias programas. Prieš skyrių pateikiami mokymosi tikslai ir pratimai turėtų padėti suprasti, ką reikės išmokti nagrinėjant naują temą. Kiekvieną skyrių sudaro 6 skyreliai („Skaitymas“, „Gramatika“, „Žodynas“, „Kasdienė anglų kalba“, „Gramatikos pratimai“, „Įgūdžiai“), kurie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus, be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis, o tai labai svarbu šiame etape. Beveik visoms užduotims pateikiami pavyzdžiai, paaiškinimai, nuorodos. Tai skatina dirbti savarankiškai ir individualizuoti mokymosi procesą. Vadovėlis moko mąstyti. Šriftas stambus, ryškus, nuotraukos ir piešiniai- teminiai, šiuolaikiški, daug vietos užrašams (šalia užduočių ir paraščių). Visa tai mokymosi procesą daro malonų ir individualų, padeda įsivertinti ir mokytis kelti uždavinį. Tekstinė ir vaizdinė medžiaga pritaikyta skirtingų mokymosi stilių ir tam tikro amžiaus tarpsnio mokiniams. Vadovėlio pabaigoje yra dainos (su vaizdo medžiaga), naujo aktyvaus žodyno sąrašas su transkripcija, netaisyklingų veiksmažodžių lentelė ir „Rašymas“.
Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai – spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir skaitmeninė medžiaga - DIGIBOOK APPS. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta (IWS).
Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką: kiekviename skyriuje pateikiama daug klausymo užduočių, lavinančių skirtingas supratimo strategijas (pvz., nustatyti kalbėtojo požiūrius ir nuostatas, informacijos turinį; detaliai suprasti radijo dokumentinių laidų ištraukų garso įrašus ir t.t.). Tekstai autentiški (tai ypač svarbu Lietuvos kalbinėje aplinkoje, kai mokiniai turi ribotą sąlytį su natūraliai vartojama anglų kalba). Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį (pvz., tinklaraščio apžvalga (a blog comment), žinutė, straipsnis, asmeninis el. laiškas). Į pratybas integruota gramatika ir gramatikos knyga padeda ugdyti leksinių ir gramatinių struktūrų taisyklingo vartojimo kompetenciją. Vadovėlyje ir pratybų sąsiuvinyje pateikta skaitymo gebėjimų plėtojimo medžiaga apima platų spektrą temų, tekstų tipų (pvz., interviu, straipsnis, tinklaraščio apžvalga (a blog comment). Tekstai įgarsinti, tai leidžia lavinti taisyklingo tarimo įgūdžius. Kiekviename skyriuje pateikiama daug tarimo pratimų. Tekstų turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka programoje numatytas temas ir potemes: sportas; oras; kultūrinis gyvenimas; maistas; droidai ir t.t. Leksinei ir gramatinei kompetencijai ugdyti skiriama dėmesio kiekviename skyriuje.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .