On Screen C1. XII kl. XI m. m. C1 lygis
Vadovėlis yra skirtas anglų kalbai mokyti(s) 12-oje klasėje, ruošti(s) anglų kalbos brandos egzaminui. Informatyvus, interaktyvus, spalvingas, aiškios struktūros vadovėlis, apimantis visų kalbos gebėjimų ugdymą. Vadovėlis padeda pasirengti tarptautiniams egzaminams, orientuotiems į C1 kalbos mokėjimo lygį.
Vadovėlis turi skirtą mokytis metodinę sąrangą: medžiagą bendrosiose programose apibrėžtam ugdymo turiniui perteikti, įvairias užduotis žinioms įgyti ir kalbos gebėjimams (skaitymui, klausymui, rašymui, kalbėjimui ir kalbos vartojimui) lavinti, priemones pažangai ir pasiekimams įsivertinti, instrukcijas, kaip mokytis, atlikti tam tikras egzamino formato užduotis bei savarankiško mokymosi interaktyvų elektroninį vadovėlį (ie-book) mokiniui.
Vadovėlio medžiaga sudaro sąlygas realizuoti svarbiausius užsienio kalbos didaktinius principus, nes yra paremta gyvenimiškomis situacijomis, motyvuoja mokinius mokytis ir bendrauti, ugdo pasitikėjimą, reiškiant savo nuomonę anglų kalba, įtraukia mokinius į mokymo procesą, skatinant būti žingeidžiais ir smalsiais, norinčiais pažinti kultūrą šalių, kurios kalbą mokiniai mokosi. Kiekviename vadovėlio modulyje pateikiama tarpkultūrinio lavinimo bei tarpdalykinės integracijos pamoka.
Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Skaitmeninis turinys, mokymosi ir įsivertinimo medžiaga leidžia padidinti mokinių savarankiškumą ir sumažinti mokytojo darbo sąnaudas. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai – spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir viso kurso skaitmeninė medžiaga. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta.
Vadovėlyje pateikiamų skaitymo ir klausymo tekstų bei užduočių tematika yra įdomi, aktuali, skatina mokinius kritiškai mąstyti, analizuoti, samprotauti. Anglų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekvienoje pamokoje, kurios yra orientuotos į mokymosi stilių įvairovę bei skirtingų gebėjimų mokinius.
Mokytojo knygoje mokytojas ras suformuluotus kiekvienos pamokos mokymo uždavinius, papildomos medžiagos kultūros temomis, visų užduočių atsakymus, pažangos nustatymo testus bei papildomų užduočių pavyzdžių. Vadovėlio prieduose pateikiamos papildomos užduotys tolimesniam mokymui(si) taisyklingai vartoti kalbos priemones.
Vadovėlį papildančiose priemonėse pateikiamos veiklos, padeda mokytojui individualizuoti mokinių darbą, atsižvelgiant į jų individualius gebėjimus, poreikius, polinkius ir interesus bei vertinti mokinių pasiekimus.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .