Integruoto gamtos mokslų kurso 5–8 klasėms metodinės rekomendacijos
Fizika, Gamtos mokslai
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
lietuvių
Išplėsti
Suskleisti
Šių metodinių rekomendacijų, parengtų išbandant Integruoto gamtos mokslų kurso programą (2015), paskirtis – padėti gamtos mokslų mokytojams integraliai ugdyti mokinių gamtamokslinius pasiekimus ir kompetencijas. Siekiant šio tikslo, parengti galimos tiriamosios ir projektinės veiklos pavyzdžių aprašymai. Įgyvendindami Gamtos mokslų bendrąją programą mokytojai juos gali pritaikyti, atsižvelgdami į klasės mokinių pasiekimus, technines galimybes ir kt.
Metodinę medžiagą parengė: Irmantas Adomaitis, Regina Kaušienė ir Nacionalinės švietimo agentūros metodininkė Margarita Purlienė.
Pastaba: naudojantis pateiktais pavyzdžiais juose nurodytus pasiekimus reikėtų koreguoti pagal atnaujintą Gamtos mokslų bendrąją programą.
Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa,
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Fizika,
Gamtos mokslai
Klasė(-s)
5 klasė,
6 klasė,
7 klasė,
8 klasė
Klasių koncentrai
5–6 klasių koncentras,
7–8 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija,
Pažinimo kompetencija,
Kultūrinė kompetencija,
Pilietiškumo kompetencija,
Kūrybiškumo kompetencija,
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija,
Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2016
Atnaujinimo metai
2021
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.