Metodinė pagalba ekonomikos ir verslumo mokytojams kalbant apie socialinį verslą

Ekonomika ir verslumas
7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Leidinyje aprašyti socialinio verslo žingsniai, supažindinama su socialinio verslo sąvoka, skirtumais nuo kitų socialinės ekonomikos subjektų, socialinio verslininko profiliu, aiškinama kodėl verta pradėti vystyti arba prisidėti prie socialinio verslo vystymo.

Medžiagoje aprašomi praktiniai socialinio verslo vystymo aspektai: kaip išvystyti idėją, kaip pasiruošti prieš paleidžiant socialinį verslą, kaip įvertinti išorinius aspektus: atlikti rinkos analizę, nustatyti savo klientą ir suinteresuotas šalis, įsivardinti konkurentus, kaip sukurti verslo modelį ir užpildyti verslo drobę, kaip vykdyti tinkamą komunikaciją ir galiausiai – sėkmingas startas – tinkama teisinė forma, finansavimo mechanizmai.

Gidą sudarė Neringa Stroputė ir Modesta Kairytė.

Autorius
Ūkio ministerija, Versli Lietuva
Ugdymo programos pavadinimas
Pagrindinio ugdymo programa, Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Visuomeninis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Ekonomika ir verslumas
Klasė(-s)
7 klasė, 8 klasė, 9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
Klasių koncentrai
7–8 klasių koncentras, 9–10 (I–II gimnazijos) klasių koncentras, III–IV gimnazijos klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija, Kultūrinė kompetencija, Pilietiškumo kompetencija, Kūrybiškumo kompetencija, Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija, Skaitmeninė kompetencija
Sukūrimo metai
2016

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.