Metodinė pagalba ekonomikos ir verslumo mokytojams kalbant apie socialinį verslą
Leidinyje aprašyti socialinio verslo žingsniai, supažindinama su socialinio verslo sąvoka, skirtumais nuo kitų socialinės ekonomikos subjektų, socialinio verslininko profiliu, aiškinama kodėl verta pradėti vystyti arba prisidėti prie socialinio verslo vystymo.
Medžiagoje aprašomi praktiniai socialinio verslo vystymo aspektai: kaip išvystyti idėją, kaip pasiruošti prieš paleidžiant socialinį verslą, kaip įvertinti išorinius aspektus: atlikti rinkos analizę, nustatyti savo klientą ir suinteresuotas šalis, įsivardinti konkurentus, kaip sukurti verslo modelį ir užpildyti verslo drobę, kaip vykdyti tinkamą komunikaciją ir galiausiai – sėkmingas startas – tinkama teisinė forma, finansavimo mechanizmai.
Gidą sudarė Neringa Stroputė ir Modesta Kairytė.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .