EdTech sprendimai mokykloms

2025-07-01
Nacionalinė švietimo agentūra

EdTech grupė – kas tai ir ką ji veikia?

EdTech grupė yra Nacionalinės švietimo agentūros padalinys, veikiantis edukacinių technologijų diegimo ir EdTech tematikos vystymo srityse. Grupės veikla orientuota į inovatyvių skaitmeninių sprendimų integravimą į Lietuvos švietimo sistemą bei technologijų diegimo skatinimą mokyklose.

Įgyvendindama savo tikslus, EdTech grupė aktyviai bendradarbiauja su švietimo bendruomene – organizuoja pristatymus, konsultacijas ir kitus informacinius renginius, kuriuose pristatomi aktualūs EdTech sprendimai (testbed) ir jų taikymo galimybės.

EdTech sprendimai (Testbed) – kas tai ir kam jie skirti?

EdTech sprendimai – tai švietimui skirti inovatyvūs skaitmeniniai įrankiai ir technologijos, kurių tikslas – gerinti ugdymo kokybę ir efektyvumą. Testavimo aplinka (angl. testbed) suteikia galimybę šiuos sprendimus išbandyti realiomis mokyklos sąlygomis, įvertinti jų praktinį pritaikomumą bei poveikį mokymosi procesui. Tokiu būdu sudaromos sąlygos atsakingai ir tikslingai diegti technologinius sprendimus švietimo sistemoje. 

Ką EdTech grupė siūlo inovacijų kūrėjams?

EdTech grupė ir šiais metais kviečia inovacijų kūrėjus teikti savo švietimo technologijas ir inovatyvius sprendimus, kurie galėtų būti išbandomi mokyklose.

Norintys teikti savo siūlomus sprendimus kviečiame kreiptis el. paštu testbed@nsa.smm.lt.

  • Tai puiki galimybė sprendimų kūrėjams išbandyti savo produktus realiomis mokymo(si) sąlygomis, geriau suprasti ugdymo proceso specifiką bei besimokančiųjų poreikius, gauti vertingą grįžtamąjį ryšį ir tobulinti savo kuriamus sprendimus. Tuo pačiu švietimo įstaigos galės susipažinti su naujausiomis švietimo technologijomis, praktiškai jas išbandyti ir įsivertinti jų taikymo galimybes bei naudą kasdienėje ugdymo veikloje. 
  • Sprendimų išbandymų mokyklose pradžia planuojama 2025 m. spalio-lapkričio mėn. 
  • Išbandyti ir pasiteisinę EdTech sprendimai bus viešinami kaip geri pavyzdžiai ir galės būti siūlomi ugdymo procesui, sudarant galimybę mokykloms bei pedagogams juos laisvai rinktis ir taikyti praktikoje. Tai padės integruoti pažangias švietimo technologijas į kasdienį mokymą, gerinti jo kokybę ir stiprinti mokytojų, dėstytojų bei lektorių kompetencijas kuriant šiuolaikišką ugdymo aplinką.
  • Tokių sprendimų pavyzdžiai galėtų būti interaktyvūs mokymosi įrankiai, išmanusis skaitmeninis turinys bei įvairios edukacinės priemonės, kurios remiasi naujausiomis informacinių technologijų galimybėmis ir yra pritaikytos ugdymo kokybei gerinti bei besimokančiųjų įsitraukimui skatinti

Ką EdTech grupė siūlo mokykloms?

EdTech grupė kviečia šalies mokyklas prisijungti prie švietimo inovacijų išbandymo iniciatyvos ir tapti erdve, kurioje kuriami sprendimai susitinka su realiomis ugdymo praktikos sąlygomis.

Norintys teikti savo poreikį mokykloje išbandyti siūlomus sprendimus kviečiame kreiptis el. paštu testbed@nsa.smm.lt.

 

  • Dalyvavimas inovacijų išbandyme suteiks galimybę iš arti susipažinti su naujausiomis švietimo technologijomis, pabandyti jas praktikoje ir įsivertinti jų taikymo galimybes bei naudą kasdieniam ugdymui.
  • Sprendimų išbandymas su kūrėjų bei asistentų pagalba mokykloms yra nemokamas!
  • Dalyvauti Edtech sprendimų veikloje kviečiamos Lietuvos švietimo įstaigos, vykdančios ugdymą pagal bendrojo ugdymo programas. Mokyklos el. paštu gaus el. formą, kurioje bus kviečiamos pasirinkti vieną iš siūlomų išbandyti sprendimų.

2025 m. rugsėjo 29 d. Nacionalinė švietimo agentūra surengė nuotolinį susitikimą, kuriame inovacijų kūrėjai švietimo įstaigoms pristatė savo siūlomus išbandyti sukurtus arba dar kuriamus švietimo technologijų ir inovacijų (edtech) sprendimus. Nuotoliniame pristatyme dalyvavo beveik 270 dalyvių – atstovai iš Lietuvos bendrojo ugdymo programas vykdančių valstybinės, savivaldybių bei profesinio ugdymo įstaigų. Švietimo technologijų ir inovacijų sprendimų nuotolinį pristatymą galima peržiūrėti Nacionalinės švietimo agentūros YouTube kanale (tiesiogiai čia https://youtu.be/lt5vPYWW2Cc).

Žemiau susipažinkite su šiuo metu siūlomais sprendimais, skirtais išbandymui mokyklose. 

Rekomenduojame atsisiųsti išsamesnį žemiau nurodytų sprendimų aprašymą (lietuvių ir anglų kalbomis). Atsisiųsti >

Skiltys papildomos naujais sprendimais, atsiradus ar prisijungus naujiems teikėjams.

„EDTOOL“ EDUKACINĖ PLATFORMA (Pradinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.)

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

Tai dirbtiniu intelektu pagrįsta edukacinė platforma, leidžianti mokytojams greitai kurti interaktyvias pamokas ir vertinimo užduotis naudojant tekstines užklausas, PDF failus ar net vadovėlių puslapių nuotraukas – visa tai paverčiant patraukliu skaitmeniniu turiniu. Intuityvi „vilk ir mesk“ sąsaja palaiko įvairius užduočių tipus, tokius kaip pasirinkimo, atitikmenų parinkimo, eiliškumo nustatymo ir spragų pildymo. Visa tai pateikiama mobiliems įrenginiams pritaikytoje ir WCAG standartus atitinkančioje aplinkoje. Mokytojai gali paskirti šias užduotis mokiniams, realiuoju laiku stebėti jų pasiekimus bei bendradarbiauti klasėse ar grupėse naudodamiesi centralizuota ataskaitų ir analizės valdymo sritimi. „EdTool“ taip pat siūlo momentinį vertimą ir formatavimą keliomis kalbomis, todėl puikiai tinka įvairialypėms švietimo aplinkoms.

Nuoroda į platformą >

Kontaktai: filip.chojnacki@learnetic.com

„EDUCAMENTO“ (Vidurinis ugdymas. Suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1-3 mėn.). Testavimo laikotarpiu suteikiama prieiga tiek prie programėlės, tiek prie internetinės platformos, o mokytojai turės galimybę atsisiųsti metodinę medžiagą ir vėliau stebėti mokinių progresą.

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

Edukamento internetinis portalas – tai šiuolaikiškas skaitmeninis mokymo(-si) portalas, skirtas tiek mokiniams, tiek mokytojams. Čia pateikiamos santraukos padeda mokiniams geriau suprasti mokomąją medžiagą, o mokytojams – pasiruošti pamokoms. Inovatyvi dirbtinio intelekto (DI) vertinama testavimo aplinka padeda ruoštis egzaminams, nes atitinka realių egzaminų užduočių formatą ir leidžia mokiniams atsakyti savo žodžiais – ne tik pasirenkant iš pateiktų variantų, bet ir formuluojant mintis savarankiškai. Edukamentas.lt turinio biblioteka jau apima 9–12 klasių istorijos, literatūros ir biologijos turinį, o taip pat 11–12 klasių geografijos bei 9–10 klasių gyvenimo įgūdžių turinį. Edukamentas.lt – pirmoji Lietuvoje mokslo principais grįsta mokymosi platforma. Tai neuroįvairovę pripažįstantis ir specialiųjų poreikių turintiems mokiniams visiškai pritaikytas skaitmeninis sprendimas

Nuoroda į priemonę >

Kontaktai: mantas@edukamentas.lt

„ELICĖJUS“ (Vidurinis ugdymas. Suteikiama galimybė priemonę išbandyti (2 mėn.)

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

Elicėjus – skaitmeninė mokymosi platforma, skirta 5–12 klasių mokiniams pasiruošti nacionaliniams testams ir egzaminams, tokiems kaip NMPP, PUPP bei VBE I ir II etapai. Platformoje integruota tūkstančiai atsinaujinančių užduočių, šimtai valandų mokomųjų vaizdo įrašų bei adaptuojamo mokymosi galimybės. Taip pat veikia dirbtinio intelekto (AI) asistentas, pritaikytas Lietuvos bendrosioms ugdymo programoms. Platforma tinka tiek mokykloms, tiek individualiam mokymuisi.

Nuoroda į priemonę >

Kontaktai: info@elicejus.lt

„LEARNSHARP“. DAUGIAFUNKCINĖ DI PLATFORMA (Vidurinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.)

  • Platformą savo mokykloje galės išbandyti tik motyvuotos ir pasirengusios mokyklos. Suinteresuotoms mokykloms bus organizuojamas susitikimas, kuriame bus detaliau pristatytos platformos galimybės.

Ši platforma – tai ne tik programinė įranga, bet ir visapusiška sistema, skirta mokymui, vertinimui ir duomenų valdymui. Šis sprendimas sėkmingai taikomas bendrojo lavinimo ir profesinėse mokyklose. Juo gali naudotis mokiniai nuo 4 iki 12 klasės. Sprendimas suteikia galimybę mokytojams kurti individualius klausimynus, vertinti mokinių darbus pasitelkiant dirbtinį intelektą arba atliekant vertinimą savarankiškai. Daugiausia dėmesio skiriama atviriems klausimams, skatinantiems mokinių mąstymą ir kūrybiškumą. Taip pat sprendime integruota duomenų analizės ir archyvavimo funkcija, užtikrinama saugi darbo aplinka. Šis sprendimas priskiriamas dirbtinio intelekto pagrindu veikiančių vertinimo, bendravimo, pagalbos mokytojams ir vadovams, taip pat turinio kūrimo priemonių kategorijai.

Kontaktai: d.geisleris@gmail.com

„SPOTISELF“ PLATFORMA (Vidurinis ugdymas. Suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1-3 mėn.). Išbandymas tinkamas progimnazijomis.)

  • Platformą savo mokykloje galės išbandyti tik trys progimnazijos, po vieną klasę kiekvienoje.

Spotiself platforma – tai mokinio pažangos ir karjeros planavimo platforma, kuri padeda mokiniams atrasti savo stipriąsias puses, kelti tikslus ir planuoti ateitį. Ji suteikia personalizuotą mokymosi ir karjeros planavimo galimybę, leidžia stebėti pažangą bei įsivertinti kompetencijas, pasitelkiant dirbtinį intelektą (DI). Naudojant platformą mokiniai turi galimybę aiškiau suprasti savo potencialą, priimti informuotus sprendimus ir kryptingai siekti asmeninės sėkmės. Mokytojams ir mokykloms – tai duomenimis grįstas sprendimas, kuris leidžia efektyviau valdyti ugdymo procesą, skatinti mokinių įsitraukimą ir priimti pagrįstus sprendimus dėl kiekvieno mokinio pažangos.

Nuoroda į priemonę >

Kontaktai: kotryna@spotiself.lt 

„WAYGROUND“ PLATFORMA. (Įvairaus amžiaus ir žinių lygio mokiniams. Suteikiama galimybė išbandyti visas išplėstines programinės įrangos funkcijas 1–2 mėnesius, neribotam skaičiui švietimo įstaigų.

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

Wayground – tai moderni mokymo(si) platforma su integruotomis dirbtinio intelekto funkcijomis, padedanti mokykloms ir švietimo institucijoms efektyviau organizuoti ugdymo procesą. Ji sukurta kartu su mokytojais, todėl atliepia realius jų poreikius ir nuolat tobulinama, kad dar geriau atitiktų ugdymo kasdienybės iššūkius. Tai profesionalus ir kryptingam mokymui(si) skirtas sprendimas, orientuotas į kokybišką ugdymo turinio kūrimą bei mokinių pažangos stebėseną. Platforma leidžia taupyti laiką ruošiantis pamokoms, kuriant užduotis ar analizuojant mokinių rezultatus. Kiekvienas mokytojas gali pasirinkti – kurti pats ar pasitelkti dirbtinio intelekto pagalbą, kuri lydi beveik kiekviename etape. Wayground tinka įvairaus amžiaus ir žinių lygio mokiniams, užtikrinant mokymąsi pagal individualius poreikius ir didesnį įsitraukimą. Platforma 80-90 % pasiekiama lietuvių kalba, o vertimo procesas nuosekliai tęsiamas.

Nuoroda į priemonę >

Kontaktai: info@softex.lt 

„SOCIS“ PLATFORMA. (Pagrindinis ir vidurinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.)

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų ir mokinių.

SOCIS – tai inovatyvi, daugiaplatformė (web, iOS, Android) sistema, skirta mokykloms, siekiančioms skaidriai ir patogiai administruoti mokinių socialines–pilietines veiklas bei savanorystės valandas.

Platforma sukurta pagal šiuolaikinius UX/UI principus ir atliepia realius mokyklų poreikius, išryškėjusius tyrimų metu. SOCIS leidžia:

  • Mokiniams – rasti ir registruotis į savanorystės veiklas, matyti savo pažangą, kaupti įrodymus.
  • Mokykloms – administruoti socialines valandas, sekti statistiką ir generuoti ataskaitas.
  • Organizacijoms – skelbti veiklas ir matyti registracijas realiu laiku.
  • Tėvams – stebėti savo vaikų įsitraukimą.
  • Klasių vadovams – identifikuoti mokinius, kuriems reikia papildomos motyvacijos ar palaikymo.

SOCIS skirtas progimnazijoms ir gimnazijoms, kuriose vykdomas socialinių–pilietinių valandų įskaitymas (5–12 klasės).

„SOCIS“ – pirmoji mobilioji aplikacija Lietuvoje, skatinanti mokinių pilietiškumą, atsakomybę ir bendruomeniškumą.

 

Nuoroda į priemonės pristatymą >

Kontaktai: gedrimaitevelina@gmail.com 

„BRAINYBOOM“ PLATFORMA. (Pagrindinis ir vidurinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.)

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

„Brainy Boom“nemokamas skaitmeninis mokymosi įrankis 5–12 klasių mokiniams. Juo galima naudotis tiek įprastoje naršyklėje (kompiuteryje ar telefone), tiek kaip mobiliąja programėle, parsisiunčiama iš Google Play, o netrukus – ir iš App Store.

Šis įrankis padeda mokiniams įveikti dažniausiai pasitaikančius mokymosi sunkumus – planavimo, motyvacijos bei įsitraukimo stoką. Programėlėje integruota mokomoji medžiaga iš įvairių disciplinų: istorijos, biologijos, geografijos, chemijos, fizikos, matematikos ir ekonomikos.
Mokiniai gali kurti individualius mokymosi planus, naudotis aiškiomis teorijos santraukomis, atlikti interaktyvius žinių patikrinimo testus bei gauti pagalbą iš virtualaus asistento. Mokymosi procesą praturtina žaidybiniai elementai – avatarai, taškai, lyderių lentelės ir kitos motyvuojančios priemonės. „Brainy Boom“ suteikia mokiniams galimybę mokytis įdomiau, patraukliau ir labiau įsitraukti į kasdienį mokymosi procesą.
Kompanijos tiklas yra įvertinti, kaip „Brainy Boom“ padeda mokiniams planuoti mokymąsi, palaikyti motyvaciją ir pasiruošti atsiskaitymams naudojant ne tik tradicinius vadovėlius, bet ir interaktyvias priemones. Siekiama gauti atsiliepimus iš mokytojų ir mokinių dėl turinio kokybės, taip pat grįžtamąjį ryšį iš mokinių, kokios dabartinės funkcijos jiems labiausiai naudingos ir kokie papildomi sprendimai juos dar labiau motyvuotų naudotis įrankiu kasdieniame mokymesi ir pasiruošimuose atsiskaitymams. Sukauptos įžvalgos leis toliau tobulinti sprendimą, kad jis dar geriau atlieptų mokinių poreikius ir taptų patikimu įrankiu kasdieniame ugdymo procese.

   

Nuoroda į priemonės pristatymą >

Kontaktai: hello@brainyboom.com

„EDUAI  (Pagrindinis, vidurinis ugdymas. Suteikiama galimybė priemonę išbandyti ( iki 6 mėn.). 

  • Platformą išbandyti savo mokykloje galės 10-15 mokyklų.
  • Platformos kalba- anglų.

„EduAI yra pirmiausia žiniatinkliu pagrįsta dirbtinio intelekto mokymo ir mokymosi platforma.“ 

EduAI yra daugiakalbė, prie mokymo programos prisitaikanti dirbtinio intelekto mokymosi ir mokymo platforma, sukurta įvairioms klasės aplinkoms. Ji tiesiogiai integruojama su nacionalinėmis arba valstybinėmis mokymo programomis, įsisavindama oficialius dokumentus – programas, vadovėlius, silabus ir vertinimo kriterijus – ir paversdama juos struktūrizuotu žinių grafu. Tai leidžia EduAI lengvai generuoti su programa suderintas pamokas, vaizdo įrašus, vertinimus, simuliacijas ir mokytojų grįžtamąjį ryšį, beveik neapkraunant ministerijų ar mokyklų.

Platformoje veikia išmanusis mokymas, palaikantis bet kurį dalyką ar klasės lygį naudojant tekstą, balsą ar vaizdus. Ji siūlo suasmenintus paaiškinimus, žingsnis po žingsnio pateikiamą mąstymo eigą, diagramas ir DI generuojamus vaizdo įrašus. Sistema nuolat tikrina mokinio supratimą, pritaiko sunkumo lygį ir rekomenduoja tolesnius mokymosi kelius.

EduAI taip pat siūlo specializuotus modulius mokiniams (pradiniai matematikos pagrindai, DI korepetitorius, baltosios lentos korepetitorius, ankstyvojo ugdymo StoryBuddy, animacijų generatorius), mokytojams (DI mokymo padėjėjas, klasės simuliatorius, pamokų kūrimo įrankis, vaizdo įrašų / skaidrių generatorius, autonomijos valdymo panelė), mokyklų vadovams (lygybės analizės panelės, stebėjimo analitika, valdymo priemonės) ir universitetams (mokytojų rengimo įrankiai, tyrimų analitika, multimodalinis turinio kūrimas).

Optimizuota riboto ryšio ir daugiakalbėms aplinkoms, EduAI veikia kaip visa apimanti, su mokymo programa suderinta ekosistema, palaikanti mokyklas, universitetus ir profesinio tobulėjimo programas visuose švietimo lygmenyse.

Nuoroda į platformą >

Nuoroda į dirbtinio intelekto mokymosi konsultantą

Kontaktai 1 : info@z2one.ai

Kontaktai 2:  kkhatri1@worldbank.org

„EDUKAMENTAS MOBILIESIEMS“ (Vidurinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę (betą versiją) išbandyti (1–3 mėn.). Testavimo laikotarpiu suteikiama prieiga tiek prie programėlės, tiek prie internetinės platformos, o mokytojai turės galimybę atsisiųsti metodinę medžiagą ir vėliau stebėti mokinių progresą.

  • Programėlę savo mokykloje galės išbandyti progimnazijos ar gimnazijos, turinčios 9–12 klases ir ne daugiau kaip 1000 mokinių.

„Edukamentas Mobiliesiems“ – inovatyvi, daugiaplatformė (iOS, Android) mokymosi programėlė, skirta 9–12 klasių mokiniams. Ši programėlė papildys jau veikiančią platformą Edukamentas.lt, kuri šiuo metu orientuota į 11–12 klasių ugdymo turinį. Mokomasis turinys kruopščiai pritaikytas atnaujintoms 9–12 klasių Lietuvos bendrojo ugdymo programoms, o dirbtinio intelekto (DI) vertinimo įrankiai bus specialiai pritaikyti Lietuvos valstybinių egzaminų specifikai, o jų kūrimas vykdomas atsakingai valdant galimas rizikas, tokias kaip DI „haliucinacijos“. „Edukamentas Mobiliesiems“ – pirmoji Lietuvoje mokslo principais grįsta mobili programėlė. Tai neuroįvairovę pripažįstantis ir specialiųjų poreikių turintiems mokiniams visiškai pritaikytas skaitmeninis sprendimas

Nuoroda į kuriamą programėlę >

Kontaktai: mantas@edukamentas.lt

„SCREENTREAT“ PROGRAMĖLĖ (Pradinis ugdymas. Mokykloms suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.). Programėlė anglų kalba)

  • Programėlę savo mokykloje galės išbandyti tik penkios švietimo įstaigos.

„Screentreat“ – išmanus ekranų laiko valdymo sprendimas vaikams. Tai programėlė, kuri atrakina ekranų laiką tik atlikus priskirtas užduotis. Tėvai ar mokytojai gali sukurti kasdienes pareigas, pavyzdžiui, namų darbų paruošimą ar lovos pasiklojimą. Užduotis įvykdžius, vaikui suteikiamas dienos ekrano laiko limitas, o papildomi darbai leidžia užsidirbti dar daugiau minučių.

Programėlė suteikia galimybę patogiai valdyti ekranų laiką, blokuoti arba palikti prieinamas tam tikras programėles, koreguoti ar kurti užduotis bei bet kada keisti ekrano prieigą. Vaikai gali personalizuoti savo ekraną, sekti minučių likutį ir pažymėti atliktas užduotis.

„Screentreat“ paverčia ekranų laiką ne tik pramoga, bet ir priemone ugdyti atsakomybę bei laiko planavimo įgūdžius.

Nuoroda į kuriamą programėlę >

Programėlės pristatymas >

Kontaktai: ignas@screentreat.app 

„IMSAND“ (Pradinis ugdymas. Suteikiama galimybė priemonę išbandyti (1–3 mėn.)

  • Produktą išbandyti savo mokykloje galės tik viena švietimo įstaiga.

IMSAND – papildytosios realybės smėlio dėžė – tai daugiaformatė ugdymo, mokymosi ir terapinė priemonė, sukurta remiantis neuroįvairovės, psichologinės gerovės bei kalbinės įtraukties stiprinimo principais. Ši priemonė gali būti sėkmingai taikoma įvairiose švietimo įstaigose – kaip edukacinė priemonė pamokose, terapinė priemonė specialistų užsiėmimuose ar sensoriniuose kambariuose. IMSAND ypač tinkama vaikams iki 12 metų.

Nuoroda į sprendimą >
Nuoroda į sprendimo pristatymą YouTube kanale >

Kontaktai: agne@lithuaniatech.eu

„MAKER’S RED BOX“. Projektinis ugdymas „Ateities miestas“ (Pagrindinis ugdymas. Demo versija suteiks galimybę nemokamai naudotis 20–30 % viso svetainės turinio (1–3 mėn.)

  • Produktą išbandyti savo mokykloje galės neribotas skaičius mokyklų.

Tai metodinis rinkinys, skirtas kūrėjo ugdymui. Tinkama kūrybinėms dirbtuvėms, STEAM laboratorijoms ir mokyklų dirbtuvėms. Šis metodinis rinkinys padeda mokytojams nebekonkuruoti su mobiliųjų ekranų dėmesiu – dėmesys nukreipiamas į prasmingą veiklą.

Nuoroda į priemonę >

Nuoroda į sprendimo pristatymą YouTube kanale >

Kontaktai: ljupcho.mihailovski@makersredbox.com

„SENSESPHERE“ (Pradinis, pagrindinis ugdymas. Programinės įrangos išbandymui švietimo įstaigos jau turi turėti įrengtą sensorinį kambarį. Programinė įranga nemokamai bus suteikta (1–3 mėn.)

  • Programinę įrangą savo mokykloje galės išbandyti tik trys švietimo įstaigos, turinčios sensorinius kambarius.

SenseSphere - tai programinė įranga skirta sensorinių kambarių programinei įrangai valdyti. Programinė įranga veikia planšetiniame kompiuteryje ir leidžia kontroliuoti (valdyti) sensoriniuose kambariuose įrengtą apšvietimą, garso sistemą, vaizdo turinį ir kitus sensoriniame kambaryje esančius įrenginius. Įrankis skirtas palengvinti mokytojų ir specialistų, dirbančių su vaikais sensoriniuose kambariuose, darbą.

Nuoroda į sprendimą >

Kontaktai: agne@lithuaniatech.eu